Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Gratis Gosh İstanbul Lansmanı #goshgratiste

11 Kasım 2014 Salı

Gratis Gosh İstanbul Lansmanı #goshgratiste

Geçtiğimiz hafta Gratis'in daveti üzerine bloggerlar olarak Gosh lansmanı için Nişantaşı Hardal Cafe'de toplandık. Bildiğiniz gibi Gosh markası ülkemize kısa bir süre önce Gratis tarafından getirildi. Açıkçası marka beni ilk başta çok heyecanlandırmamıştı fakat ürünleri inceleme fırsatı bulduğumda fikirlerim değişti.


Gosh Danimarkalı bir marka ve ürünleri hayvanlar üzerinde test edilmiyor. Son zamanlarda bu konuda insanlarda hassasiyet oluştuğu için bunu özellikle belirtmek istiyorum. Türkiye'ye markanın şuan için sadece makyaj malzemeleri gelmiş. Fakat ocak itibariyle ürün grupları genişletilerek saç bakımı, cilt bakımı ürünleri de getirilecekmiş.


Etkinliğimiz güzel bir yemek ile başladı daha sonrasında ürünleri teker teker inceleme fırsatı bulduk. İsteyenlere makyaj uygulamaları da yapıldı.


Gosh geniş bir ürün yelpazesine sahip. Benim ilgimi en çok likit ruj kıvamında olan lip lacquerlar, allıklar, göz kalemleri ve kalem farları çekti. Eğer marka ile henüz tanışmadıysanız ilk olarak bu ürünlere bakmanızı tavsiye ederim. Yakında bazı ürünlerin incelemesini de blogumda bulabilirsiniz.

Lansmanda bol bol poz vermeyi tabiki ihmal etmedik :)
                                           Ezgi ve ben, etkinlik başlamadan hemen önce.




                                                                     Ayşegül ve ben


Burada ise ürünleri denerken adeta kendimizden geçmişiz :)


Gratis'e daveti ve bu güzel etkinlik için bir kez daha teşekkür ediyorum. Yeni bir markayla daha tanıştırdı bizi. Darısı diğer markaların başına diyorum :) Etkinlik ayrıntılarına instagramdan #goshgratiste etiketinden ulaşabilirsiniz.

Sevgiler

4 yorum :

  1. instagram'dan takip ettik, Ankara ve İstanbul Gosh ile tanıştı Gratis'e sesleniyorum Bursa'da da bir davet yapın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetkililer duysun sesinizi buradan :)

      Sil
  2. Boyun boyuma, huyun huyuma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boy kısmında tam olarak anlaşamasak da diğerinde hemfikirim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...