Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Fresh'nSoft Ürünleri ve Yorumlarım

28 Kasım 2014 Cuma

Fresh'nSoft Ürünleri ve Yorumlarım

Herkese merhaba :)

Geçtiğimiz haftalarda Fresh'n Soft tarafından denemem ve yorumlamam için gönderilen bir paket aldım. Fresh'n Soft daha önce de bütün ürünlerini deneme şansı bulduğum ve genel olarak sevdiğim bir markaydı. Bugün sizlerle kısaca düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.



Makyaj Temizleme Mendilleri: Markanın en sevdiğim ürünü diyebilirim. Daha önce de 3 paket kullanmıştım. Bana göre makyajı tek başına yüzümüzden arındırmak için yeterli değil. Belki tek bir seferde 3-4 tane kullanarak bunu yapabilirsiniz ama böyle yapıldığında çok çabuk biter. Bu yüzden yüzümü yıkadamadan önce ilk adım olarak bu mendilleri kullandım. Islaklığı güzel, cildi tahriş etmiyor. Tekrar satın alacağım bir ürün.


Makyaj Temizleme Pedi: Dikişli ve makyajınızı temizlerken dağılmayan bir pamuk. Benim bir pamuktan tek beklentim bu. Bunu da yerine getirdiği için benim için sınıfı geçti.


Asetonsuz Oje Çıkarıcı: Markanın en az sevdiğim ürünü bu oje çıkarıcı oldu. Ojeyi temizlerken tırnakları kurutmaması ve tırnağa zarar vermemesi güzel. Fakat özellikle koyu renk ojeleri çıkarırken çok zorlandım. Açık renklerde daha başarılı. Asetonsuz oje temizleyicileri tercih ediyorsanız şans verebilirsiniz.


Ter Emici Yapraklar: Bana göre içlerinde en ilginç olan ürün bu ter emici yapraklar. Yazın merak edip kullanmıştım. Kol altında terden dolayı oluşabilecek ıslak görüntüyü engelliyor. Kıyafeti ters çevirip içine yapıştırıyorsunuz ve gün boyu kalıyor. Özellikle yazın daha çok tercih edilebilecek bir ürün olduğunu düşünüyorum. Tek hoşuma gitmeyen kısmı 5-6 saatte bir değiştirilmesinin gerekmesi. Bütün gün dışarda kalacaksanız çok pratik olmayabilir. Onun dışında fikri ve işe yaramasını sevdim.


Makyaj Düzeltme Çubuğu: Yine daha önceden de kullandığım ve elimde açığı da olan ürünlerden biri makyaj düzeltme çubukları. Makyajda yaptığınız küçük hataları düzeltmek için çok pratik oluyor. Özellikle benim gibi sürekli göz kapağınıza rimel bulaştırıyorsanız kurtarıcı olabiliyor.

Fresh'n Soft'a bana ürünleri deneme şansı verdiği için tekrar teşekkür ederim.

Herkese güzel bir gün dilerim!

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...