Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Faberlic Secret Alliance Dudak Kalemi || Kalıcı Dudak Kalemi

1 Kasım 2014 Cumartesi

Faberlic Secret Alliance Dudak Kalemi || Kalıcı Dudak Kalemi

 Herkese merhaba :)

Bugün sizlere #aysegulsautumnevent te Faberlic tarafından hediye edilen Secret Alliance dudak kaleminden bahsetmek istiyorum.

Özellikle son zamanlarda rujdan önce dudaklarımı kalemle çerçeveleyip belirginleştirmeyi çok seviyorum. Daha şekilli ve daha dolgun bir görüntü elde edebiliyorum böylece.


Kalem şık bir paketleme ile geliyor. Bir ucunda kalem bir ucunda ise ruj fırçası bulunuyor.


Bize hediye edilen renk son zamanlarda dudaklarda oldukça moda olan kahverengi. Kylie Jenner dudakları modası daha ne kadar sürecek orasını bilemem fakat elime geçtiğinden beri severek kullanıyorum.


Kalemin en güzel tarafı sürdüğünüz anda sabitlenip saatlerce yerinden oynamaması! Bunun yanı sıra sürümü de oldukça yumuşak ve dudakları kurutmuyor.


Tek başına kullanmak yerine uygun rujlarla kombinleyip kullanmayı seviyorum. Burada Mac Brave ile birlikte kullanmıştım. Yukarı da elimde iki kat geçip renk yoğunluğunu arttırmıştım fakat dudaklarda daha hafif kullanmayı tercih ediyorum.

Faberlic dudak kalemlerini şuradan inceleyip 16.5 tl'ye sipariş verebilirsiniz.

Faberlic'e tekrar teşekkür ediyorum, siz nasıl buldunuz?

3 yorum :

  1. Cidden cok güzelmis! Bende dudak kalemleri almak istiyorum, elimde tek bir tane var simdi sadece. Bu marka almanyada yok maalesef, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Benim en sevdiklerim arasında Essence'inkiler var onlara da bak mutlaka

      Sil
  2. Ben pek begenmedm rengini. Dudagnzda pembe gibi durmus fiyatida fazla. Emily ve essence onerirm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...