Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Cellublue Selulit Karşıtı Masaj Aleti Deneyimim ve Yorumlarım

5 Kasım 2014 Çarşamba

Cellublue Selulit Karşıtı Masaj Aleti Deneyimim ve Yorumlarım

Selulit şüphesiz ki her kadının ortak derdi. Maalesef yaşa, kiloya da bakmıyor üstelik. Bugün kısaca bu soruna bulduğum bir çözümden bahsetmek istiyorum.

Düzenli beslenmenin, spor yapmanın selülit oluşumunu ve portakal kabuğu görünümünü engellemeye katkısı tabiki çok büyük ama daha kesin bir sonuç almak için dışarıdan bir desteğin şart olduğunu düşünüyorum.  Cellublue vakumu selulit karşıtı masaj aleti ile geçtiğimiz aylarda tanıştım ve düzenli olarak da bir aydır kullanıyorum. Yorumlarımı aktarma vaktinin artık geldiğini düşünüyorum :)


Öncelikle bu küçük aletten kısaca bahsetmek gerekirse; ürün tıbbı silikondan yapılmış. Bu yüzden eskimiyor veya deforme olmuyor. Her kullanımdan sonra temizleyebiliyorsunuz. Küçük kesesi ile birlikte gelmesi de taşıma kolaylığı sağlıyor.

Peki Cellublue Nasıl Kullanılıyor?

Alışılmışın dışında bir ürün olan Cellublue aslında bölgeye vakumla masaj yaparak selülite savaş açıyor.

-Masaja başlamadan önce uygulamak istediğiniz bölgeye bebe yağ sürüyorsunuz, böylece ürün daha iyi kayıyor ve daha etkili oluyor.
-Aleti iki yandan hafifçe sıkıştırıp sorunlu bölgeye uyguluyorsunuz.Sonra hafifçe bırakarak aşağıdan yukarıya dairesel hareketlerle uyguluyorsunuz. Uyguladığınız bölgedeki deri de aletle birlikte hareket ediyor.
-Burada önemli olan seçtiğiniz bölgeye aşağıdan yukarıya 3 dakika, sağdan sola 1 dakika masajı uygulamak. Seçili alana bu şekilde en az 5 dakika masaj yapmak gerekiyor.
-Önemli bir nokta da aleti çok sıkarak uygulamamak. İlk başlarda bu yüzden bacaklarımda morarmalara ve kızarmalara sebep oldum. Elim alıştıkça vakumun şiddetini daha iyi ayarlamaya başladım.


Kullandığım bölgede görünümde gözle görülür bir düzelme farkettim. Aynı zamanda cildimde pürüzsüzleşme de oldu. Şuan kullanmıyorum ancak tekrar başlayıp bu sefer hergün değil de haftada 3-4 gün uygulamaya başlayacağım.




Masaj bittikten sonra desteklemek için zaman zaman selülit karşıtı serumlar veya jeller de kullandım. Bu şekilde daha iyi bir sonuç alınabileceğini düşünüyorum.

Cellublue'yu incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz. Ürün Fransa'dan geliyor ve kısa bir süre içerisinde teslim ediliyor.

Siz selülit ile savaşmak için neler yapıyorsunuz?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...