Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Bitenler #5

18 Kasım 2014 Salı

Bitenler #5

Herkese merhaba :) Bugün yaklaşık 2 aydır bitirdiğim ürünlerden kısaca bahsetmek istiyorum. Memnun kaldım mı, tekrar alır mıyım sorularının cevabını yazının devamında bulabilirsiniz.


Yardley Blue Orchid duş jeli geçtiğimiz aylarda Gratis tarafından gönderilmişti. Köpürmesi ve özellikle de kokusu güzeldi. Duştan sonra koku çok kalıcı mıydı diye sorarsanız değildi. Denk gelince başka bir çeşidini alıp deneyebilirim. Giovanni 2chic şampuan temiz içeriğiyle dikkatimi çeken bir şampuandı ve ikincisini bitirdim. Bunu kullandığım zaman saç kremi kullanmama gerek kalmıyordu. Çabuk yağlanan saçlarımı daha çabuk yağlandırdığı için almayı düşünmüyorum. Etkisini çok seviyorum keşke böyle bir sorunu olmasaydı.


Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu yine bittikçe alacağım ürünlerden. Uygun fiyatı dışında Bioderma Sensibio H2o'dan hiçbir farkı yok. Avene Cleanance Gel yağlı ciltler için olan bir temizlemeye jeli. Cildim karma olsa da kurutmadı ve cildi güzel temizlediğini düşünüyorum. Kullanım ömrü 6 aydı fakat 1 seneyi geçtiği için atıyorum. Şuan elimde başka temizleme jelleri olduğundan tekrar almayacağım.


Moshos Garden sıcak havlu yüz temizleyici özellikle fazla makyaj yaptığım günlerde kurtarıcı oldu. Az bir miktarı yüzünüze ve gözlerinize uyguluyorsunuz ve yüzünüzden tüm makyajı sıcak bir havluyla ovalayarak temizliyorsunuz. İçinde çok az kalmıştı fakat kapağını açık unuttuğumdan kurumuş. Elimde bir tane daha var. HC Ovex saç maskesinin abartılan bir ürün olduğunu düşünüyorum. Herhangi bir saç kreminden farklı bir etki yaratmadı saçlarımda. Bu ikinci kutumdu tekrar almayacağım. Nivea'nın bu deodarantı ise yıllardır vazgeçilmezim. Temiz kokusunu ve etkisini sevdiğimden sürekli bunu alıyorum.


Shisedio lipgloss hafif renk vermesiyle sevdiğim bir üründü fakat yıllardır bende. Kokusunda bir değişme olmadı içinde de çok az kaldığından hijyenik sebeplerde dolayı atıyorum. Maybelline age rewind kapatıcı drugstore kapatıcılar arasında en sevdiğim olmuştu. Kapatıcılığı günlük kullanım için idealdi. Maalesef ülkemize bu seri gelmediğinden tekrar alamayacağım. Cyrene saç maskesini kesinlikle Ovex'ten daha çok sevdim. Verdiği yumuşaklık duştan sonra da, saçları kuruttuktan sonra da kalıyordu. Bu tester boyundan 3 tane bitirdim ve alabilirim. Rimmel London top coat yine sevdiğim bir ürün oldu. İki tane bitirdim ama değişik arayışlara girdim. Mükemmel top coat'ı bir gün mutlaka bulacağım :)


2 yorum :

  1. Avene Cleanance Jeli cidden hic bitmek bilmiyor, ben bir kere iki sene kullandigimida hatirliyorum, bozulmamistida :) Ama cleansing milk olani daha cok sevdigim icin onu kullaniyorum simdi, hem kisin ciltde kurumuyor iyi oluyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...