Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Moisture Renew Lipstick- 360 As You Want Victoria

16 Ekim 2014 Perşembe

Rimmel London Moisture Renew Lipstick- 360 As You Want Victoria

Kısa bir süre ara verdiğim bloguma bugün itibariyle daha düzenli yazma sözüyle geri dönüyorum :) Bu süre zarfında sizlerle paylaşmak istediğim çok şey birikti. Bu yüzden bundan sonraki birkaç yazım da dudak ürünleri ile ilgili olabilir.

Bugün geçtiğimiz bayram indiriminde aldığım Rimmel London 'ın Moisture Renew serisinden As You Want Victoria'yı inceleyeceğim. Serinin bir başka rengi olan In Love With Ginger'dan şurada bahsetmiştim.

Bu seriyi sevmemin asıl sebebi hem rujların yumuşacık olup yağ gibi kaymaları hem de renklerini tek sürüşte çok iyi vermeleri. Kullanımdan önce altına nemlendirici sürme ihtiyacı hissetmiyorsunuz.

,

Kalıcılık açısından diğer nem veren rujlara oranla daha başarılı olduğunu da söylemeliyim. Benim gözümde tek eksisi zaman zaman dişlere bulaşma yapması. Bu kadar koyu ve nem veren bir rujun dudakların içine doğru çok yaklaştırılmaması gerektiğini düşünüyorum.


Rengine ise tek kelimeyle bayıldım! Koyu, canlı bir fuşya ve her tene çok yakışacağını düşünüyorum.



Tek katta verdiği görüntü bu şekilde. Oldukça tatmin edici değil mi? :)


Bir dahaki sefere günlük kullanabileceğim tonlardan da almayı düşünüyorum. Parlak bitiş ve nem seven herkese de öneriyorum. Watsonslarda 17-18 lira gibi bir fiyata bulabilirsiniz.

Sevgiler

2 yorum :

  1. Rengine bayıldım! Ama çok cesur bir renk. Ben alsam günlük kullanabileceğim tonlarda alırım dediğin gibi. Nude Delight almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen çok cesur. Ben de nude tonlarına bakacağım kesinlikle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...