Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Nonique Intensive Eye Care Cream || Yoğun Nemlendirici Göz Çevresi Bakım Kremi

22 Ekim 2014 Çarşamba

Nonique Intensive Eye Care Cream || Yoğun Nemlendirici Göz Çevresi Bakım Kremi

Merhabalar,

Bugün sizlerle birkaç ay önce keşfettiğim bir göz çevresi bakım kreminden bahsedeceğim. Temiz içeriğinden dolayı aslında blog dünyasında oldukça ünlü bir krem. Ürünün vaad ettiklerini ve benim beklentilerimi ne derece karşıladığını kısaca anlatmak istiyorum.


Nonique göz kremlerinin 4 çeşidi var. Benim kullandığım her yaşa uygun, kuru ve hassas ciltler için olanı. Yüzüm genel olarak kuıru olmamakla beraber göz çevrem maalesef öyle.



Ürün 15 ml ve tüpte geliyor bu da kullanım kolaylığı sağlıyor. Parmağınızı içine sokmadığınız için hijyenik olmayan bir ortama sebebiyet vermiyorsunuz.

İçeriğinde %100 organik noni meyvası, aloe vera, zeytinyağı, avocado yağı, balmumu, ayçiçek yağı, jojoba yağı ve shea yağı kullanılmış. Göz çevresindeki çizgi ve kırışıklık görünümünü azaltmayı vaad ediyor. Nemlendirmeyi ve ton eşitsizliklerini gözle görülür bir şekilde azaltacağını da vaad etmiş.

Benim bir göz kreminden beklentim yaşım gereği sadece nemlendirmesi. Bunu da başarıyla yerine getiriyor. Çabuk emiliyor ve göz çevresinde yağlı bir his bırakmıyor. Fakat mimik kırıkşıklıklarına ve renk farklılıklarını düzeltme konusunda herhangi bir etkisini gözlemleyemedim. Koku konusuna gelecek olursa aynı limonlu dondurma gibi koktuğunu söyleyebilirim :) Ben seviyorum ancak koku konusunda hassasiyeti olanların denemeden almamasını öneririm.



Kremin içerik listesi ise bu şekilde. Temiz içerikli ve hayvanlar üzerinde test edilmemiş bir ürün. Cruelty-free ürün tercih edenlerin bu yüzden şans vermesi gerektiğini düşünüyorum.

Benim fiyat-içerik açısından sevdiğim bir göz çevresi bakım kremi oldu. Kiehls'in avokadolu göz kremini nem vermesi açısından daha çok sevdiğimi belirtmeden geçemeyeceğim. Fakat bunun fiyatının Kiehls'in yarısından da az olduğunu düşünürsek hiç de fena sayılmaz! Lilakutudan ve Real Marketlerden 33 liraya ulaşabilirsiniz.

Mutlu günler!




7 yorum :

  1. Bu kremk avokado icerdigi icin cok merak ediyorum. Kendi kremimden cok memnun olsam da elimde ki bitince bu kremi deneyecegim. Ikisini donusumlu kullanabilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi bu yeni urun deneme meraki bitirecek zaten :)

      Sil
  2. bende bu aralar göz kremi arayisindayim, bu marka tanidik geldi ama almanyada nerde satiliyor bilemiyorum, marketlere gidince bakacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arayis icerisindeysen denemeni oneririm memnun kalirsin beklentin nem vermesi ise :)

      Sil
  3. Bu kremi çok merak ediyordum. Yazın çok iyi oldu. Bir süre sonra alabilirim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...