Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: #Aysegulsautumnevent Blogger Buluşması ve Sponsorları

23 Ekim 2014 Perşembe

#Aysegulsautumnevent Blogger Buluşması ve Sponsorları

11 Ekim cumartesi günü Ayşegül'ün daveti üzerine hem onun yeni blog ismini hem de sonbaharın gelişini kutlamak amacıyla Nar Kitchen'da buluştuk. Hem sevdiğim arkadaşlarımı tekrar görmüş oldum hem de merak ettiğim yeni insanlarla tanıştım :) Bu yüzden tekrar Ayşegül'e teşekkür ediyorum.

Herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü ve çok keyifli vakit geçirdik.


Beni en çok şaşırtan şeylerden biri Rafirena oldu. Rafineradan iki yetkili kişi gelip bize sistemin nasıl işlediğini anlattı ve merak ettiğimiz soruları yanıtladı. Bize yemeklerden getirmeyi de ihmal etmemişlerdi. Çekilişle 5 kişiye 2 günlük yemek hediye edildi fakat maalesef o şanslı 5 kişi içerisinde yer alamadım. Kazanan arkadaşlarımdan daha sonra yemeklerin çok lezzetli olduğunu öğrendim bunu da söylemeden geçemeyeceğim.



Faberlic'ten Melisa hanım da bizlerleydi ve ürünler hakkında bilgi verdi. Splat diş macunları hakkında da firma yetkilisinden geniş kapsamlı bilgi aldık.


Ben o gün biraz rahatsız olduğum için etklinlik fotoğraflarında çok yer alamadım fakat olup biteni instagramdan #aysegulsautmnevent etiketiyle takip edebilirsiniz :)

Diğer sponsorlarımız ise şu şekildeydi;

Note Cosmetics bizler için fondöten göndermişti, daha önce denemediğim bir markaydı. Fakat rengi koyu geldiği için şuan maalesef kullanamayacağım belki yazın olabilir. Fulser merak ettiğim ve ününü çokça duyduğum Kraurerhof kremi yollamış çok teşekkürler. Bebak özel sunumuyla beni şaşırrtı, zeytinyağlı kremleri en kısa zamanda deneyeceğim. Sosyal medyada çokça gördüğüm Nova Teatox çaylar bakalım bende nasıl bir etki yapacak merak içerisindeyim.


Sephora denemek istediğim ürünler göndermiş, özellikle OPI ojeye bayıldım! Moshos Garden zaten severek kullandığım bir marka. Ürünlerinin %100 doğal ve doğal türevi maddelerden oluşması ile çoktan kalbimi kazandı. Splat ile bana Organic serisinin diş macunu geldi, bu markadan genel olarak memnunum kullandığım üçüncü düş macunu olacak bu markaya ait.  Rituel de Beaute burun bandı, diş temizleme mendili, ısıtıcı bant ve burun bandı göndermiş çok teşekkürler.



Dermadolin bizler için oldukça geniş kapsamlı bir paket hazırlamış, daha önce denemediğim ürünlerdi çok teşekkürler. Buyulusaclar.com denememiz için Matrixin saç serumunu göndermiş. Zeren Professional Cnd'nin bir adet ojesini ve top coatını göndermiş. Kalıcı oje sistemine sahip ve zehirsizlermiş topcoat'ı şimdiden çok sevdiğimi söylemeliyim. Pinkblackbeautycare.com bizler için çeşitli ürünler seçmiş özellikle el kremini çok merak ediyorum, teşekkürler Nevra :)


Faberlic de o gün bizlerleydi Melisa hanıma hem yanımızda olduğu için hem de getirdiği güzel ürünler için çok teşekkür ederim. Ninedo adımıza özel defterlerle çok güzel bir jest yaptı.Blogger dostu Watsons da merak ettiğim ürünlerden oluşan bir paket göndermişti. İçinden çıkan ruja bayıldım. Juliyetdesign bizler için tatlı mı tatlı pembe lavanta kesesi yapmış. Kıyafetlerimin arasındaki yerini aldı :)

Lokum ve badem şekerleri için kukasweety'e, el işi hediyeleri için siihirlieller'e, baykuş anahtarlık için birdebenden'e, el yapımı takı için de fundaakarsudesign'a çok teşekkür ederim.


Fotoğraflarını çekmeyi unuttuğum tablo hediyesi için Plus Canvas'a, gönderdiği cömert paket için Pakmaya'ya ve nail art malzemeleri için de nail_art_shopp'a ayrıca teşekkür ederim :)

Sevgiler

2 yorum :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...