Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Temmuz-Ağustos Bitenler

14 Eylül 2014 Pazar

Temmuz-Ağustos Bitenler

Herkese günaydın! Beni bir süredir takip ediyorsanız bitenler yazılarını iki ayda bir yazdığımı biliyorsunuzdur. Bu şekilde hem daha çok ürün bitirmiş oluyorum hem de o ürünleri tekrar alıp almadığımı belirtebiliyorum. Bakalım temmuz ve ağustosta neler bitirmişim?



Cyrene Yüz Ve Makyaj Temizleme Suyunu pek sevdiğimi söyleyemeceğim. Özellikle göz makyajını temizleme konusunda oldukça başarısız buldum. Bir daha alacağımı sanmıyorum. Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisini ise bittikçe yenisini aldıklarımdan. Her türlü göz makyajını çok rahat çıkarmamı sağlıyor ve uzun bir süre gidiyor. Bioderma ise her bitenler yazılarımın demirbaşlarından. Fakat Garnier versiyonunu kullanmaya başladığımdan bir süre daha alacağımı sanmıyorum.


Loreal Skin Perfection Kremi ilk başlarda sever gibi olduysam da son zamanlarda bitsin diye zorla kullandım. Parfümlü kokusu ve cildime ağır gelen yapısı beni çok rahatsız etti. Kiehl's Avokadolu Göz Kremini ise uzun bir süre çok severek kullandım. Yeni şeyler denemeyi sevdiğimden şimdilik başka bir göz kremine yöneleceğim. Cyrene Saç Maskesinden daha öncede iki tane tester kullanmıştım ve kokusunu, saçlarımı yumuşatmasını sevdim. Başka alternatifler olduğu için şuan için almayı düşünmüyorum. Clinique DDMG ise hafif yapısıyla sevdiğim nemlendirilerden. Jel kıvamlı nemlendiricilerle çok iyi anlaştığımı bunun sayesinde keşfettim. Rosense El Kremini ise güzel kokusu sebebiyle severek kullandım.



Rimmel Stay Matte Pudranın cildimle pek uyuşmayan rengini sonunda bitirdim ve transparan olanını aldım. Bana bir buçuk yıl gitti. Loreal Baz ise silikonlu yapısı sebebiyle cildi makyaja çok güzel hazırlıyordu. Baz kullanmaya üşendiğimden bu ara alacağımı sanmıyorum. Oriflame The One Rimel son zamanlarda en memnun kaldığımdı. Essence'in I Love Extreme'inden de bir o kadar nefret ettim. Kirpiklerimi birbirine yapıştırmaktan başka birşey yapmadı. Clinique High Impact ara ara kullandığım günlük kullanıma uygun bir rimel. The Body Shop 01 Numaralı Ruj benim ilk rujumdu ve senelerdir bozulmadı. Nemlendirmesi ve parlak yapısıyla sevdiğim bir rujdu. Essence Jel Eyeliner'ı yaklaşık iki yıldır benimle olduğu için çöpe yollamak zorunda kaldım. The Body Shop Şeffaf Kaş Rimelini de bir yıldan fazladır kullandığım için çöpe yolladım. Yerine Wet'n Wild'ı aldım.


Loreal Elseve'in bu saç kremini severek kullandım. Bu serisinin şampuanını da daha önce kullanmıştım. Parmex Aseton en sevdiğim asetondur ve başka bir maceraya atılmayı düşünmüyorum bu konuda. HC Ovex Saç Maskesi de ikincisini açtığım bir maske. Ben her duşta saç kremi niyetine kullanıyorum. Mucizeler yaratmıyor fakat saçımı yumuşatıp kolay açılmasını sağlıyor. Palmolive Body Butter Çilek Rüyasını ilk başlarda severek kullandım ama sonradan kokusu bana ağır gelmeye başladı. Belki daha küçük olan versiyonunu tekrar alabilirim ileride.

Benim iki aylık bitenlerim bu şekildeydi. Bu aralar koleksiyonumda küçülmeye gidip sadece çok istediğim şeyleri almak istediğimden en çok makyaj malzemelerini bitirdiğimde seviniyorum.

Sevgiler :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...