Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Pastel Pro Fashion Ruj Paleti || Summer Fever

19 Eylül 2014 Cuma

Pastel Pro Fashion Ruj Paleti || Summer Fever

Geçtiğimiz hafta Pastel Kozmetikten içinde yeni ürünlerinin bulunduğu bir paket aldım. Pakette ruj paleti, mat ruj, far paleti ve nude serisinden iki adet oje vardı. Hepsini ayrı ayrı inceleyeceğim fakat önceliği 03 Summer Fever isimli ruj paletine vermek istedim.

Öncelikle ruj paleti fikrini çok sevdiğimi söylemeliyim. Daha önce bir Türk kozmetik markasında rastladığımı hatırlamıyorum.

 
 
Paletteki renkler turuncu ve kırmızı tonlarında. Benim günlük hayatımda çok tercih edeceğim renkler olmasa da deneyimlemek adına 1 haftadır kullanıyorum.

Kısaca belirtmem gerekirse ben bu paleti sevmeyi çok istesem de maalesef sevemedim. Ruju uyguladığınızda opak bir görünüm elde edemiyorsunuz. Ben fotoğraflardaki görüntüyü elde etmek için 4-5 kat sürdüm. Bütün bir görüntü değil ortaya parça parça bir görüntü çıkıyor. Yapıları çok kremsi, fakat bütün dudak kusurlarını belli ediyor. Peeling yapıp uygulamama rağmen bunu engelleyemedim.

Rujların dudaktaki duruşlarına gelecek olursak sırasıyla;

 
 
 
 
Dudağımla bir türlü bütünleşmediğini fotoğraflardan da görebilirsiniz. Ben açıkçası günlük hayatımda bir ruju sürmek için beş dakika uğraşmam hele ki kalıcılığından da memnun kalmamışsam.

Ruj paletlerinin 4 farklı çeşidi bulunuyor. Merak ediyorsanız ve almayı düşünüyorsanız benim tavsiyem kesinlikle dudaklarınıza uygulatmadan almamanız. Pastel Kozmetiğe bana deneme şansı verdiği için tekrar çok teşekkür ederim.

Herkese güzel bir gün dilerim

4 yorum :

  1. Yeni blogumu izlemeye alır misiniz?
    😊 ozlemacemoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. ben bu ruj paletini arayıp bulamamıştım en kısa zamanda alıcam çok güzel yorumlamışsınız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Kore Kozmetik ürünleri satışı yapmaktayız. İlk çekilişimize katılmak ister misiniz?

    http://koredenkozmetik.blogspot.com.tr/2014/10/korean-cosmetik-turkiye-ilk-cekilis.html

    YanıtlaSil
  4. Ruj paletini görünce çok sevindim.Özellikle de renklere bayıldım.Tam benim tonlarım.Keşke yapısı da güzel olsaymış.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...