Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Son Zamanların Favorileri || Makyaj

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Son Zamanların Favorileri || Makyaj

En son favoriler yazımı Şubatta yazdığımı farkedince bu konuda pek istikrarlı olamadığımı anladım. Bu yüzden artık belirli zamanlarda favorilerimi paylaşacağım. Sürekli aynı şeyleri göstermek istemiyorum o yüzden bu şekilde daha iyi olacağını düşünüyorum :) Bu yazımda son zamanlarda kullandığım ve favori diyebileceğim makyaj malzemelerinden bahsedeceğim.



Özellikle makyajda bir ürüne takılınca uzun bir süre takılıyorum. Bazılarının dibini görmemden de anlayabilirsiniz.


Maybelline Age Rewind kapatıcıyı birkaç aydır severek kullanıyorum. Orta kapatıcılıkta ve günlük kullanıma uygun buluyorum. Burada satılsa düşünmeden tekrar alırdım. The Balm Put a Lid on It bayram indiriminde aldıklarımdan. Ben gözkapağıma da rengi eşitlemesi için kapatıcı sürenlerdenim ve normalde birikme yapardı. Bunu kullanmaya başladığımdan beri bu sorun ortadan kalktı. Farması Eye BB Cream'i ise tek başına yeterli bulmadığımdan aydınlatıcı olarak kullanıyorum, memnunum.


Mac'in Alluring Aquatics koleksiyonunda çıkan Sea Me Hear Me allığı yazın severek kullandım. Yazısını yakında yazacağım. Bourjois Chocolate Bronzer'ı yüzüme renk katmak ve ısıtmak için kullanıyorum. Bourjois'in değerini gidince anlayalardanım. Wet'n Wild Brulee far'ı ise neredeyse her makyajımda kullandım. 1.5 ayda dibini görmüşüm. 


Mac Brave favori rujum olmuş durumda. Eskiden açık pembeleri tercih ederken artık bu tonların bana daha çok yakıştığını düşünüyorum. Rimmel London In Love With Ginger ise kendimi daha özel hissetmek istediğim zamanlarda kullandıklarımdan. Renk ve sürüm harika.


Nars Sheer Glow bu zamana kadar kullanıp da en çok memnun kaldığım fondöten. Hayatımın fondöteni gibi iddialı laflar etmeyi sevmem fakat şimdilik oldukça iyi anlaşıyoruz. Kapatıcılığı orta kalıcılığı harika. Detaylı yazısını yazacağım. Faberlic'e ait bu dudak peelingini ise aklıma geldikçe kullanıyorum ama oldukça seviyorum. Dudağı zedelemeden bakımını yapıyor. Aynı üstündeki şekerler gibi tadı var :) Wet'n Wild Mega Clear kaş jelini makyaj yapmasam bile kaşlarımı düzeltmek için kullanıyorum. Benim için olmazsa olmazlardan.

Sizin son zamanlarda kullandığınız ve favorim diyebileceğiniz ürünler hangileri?

9 yorum :

  1. tatlım ben de öyle bazı ürünlere alışınca sürekli onu kullanmak istiyosun kıyafetler de öyle :) buarada blogumda çekiliş var beklerim mutlaka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oluyor, takılıp hep aynı şeyleri kullanıyorum

      Sil
  2. Mac-Brave size çok yakışıyor!

    YanıtlaSil
  3. Maybelline Age Rewind, Farmasi BB, Rimmel In Love With Ginger merak ettiklerimden.

    Wnw Brulee ve Faberlic dudak peelingi ise sevdiklerimden.

    Özlemişim yazılarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebeğim ben de yazmayı özlemişim <3

      Sil
  4. Farmasi bb concealeri ben de cok merak ediyorum. Ayrica yalniz degilsin tatlim. Benim de elim surekli belli basli urunlere gidiyor. Alip daha parmagimi degdirmedigim farlsrim var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ara farmasi'nin bu ürünü baya popüler oldu :) Keşke daha bir bilinçli alabilsek bazen

      Sil
  5. Ne kadar ferah resimler ve yazı olmuş :)
    Hemen takibe aldım.
    Bana da beklerimm:)
    neonpinkk.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...