Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Moshos Garden || Greyfurt&Limonotu Vücut Kreması

26 Ağustos 2014 Salı

Moshos Garden || Greyfurt&Limonotu Vücut Kreması

Moshos Garden %100 doğal ibaresi ile bir süredir dikkatimi çeken bir markaydı. Yeni çıkan ürünleri deneme şansı bana da verildiğinde bu yüzden çok sevindim.

Peki nedir bu %100 doğal? Moshos Garden felsefesi gereği ürünlerinde yabancı, kimyasal madde, katkı maddesi ve içeriği belli olmayan hammadde kullanmıyormuş. Yani kısaca kaynağı doğada olmayan hiçbir madde Moshos Garden ürünleri içinde yer alamıyor.

Bugün son zamanlarda severek kullandığım greyfurt ve limonotlu vücut kremasından bahsetmek istiyorum. Moshos Garden ürünlerinin ambalajını genel olarak sade, şık ve gösterişten uzak buluyorum. Plastik ambalajıyla seyahat dostu bir ürün bu da.


Çok yoğun, aynı krema gibi bir kıvamı var. O yüzden yayması yedirmesi alıştığımız kremlerden biraz daha zahmetli. Sürdüğünüzde uzun saatler o nemi hissedebiliyorsunuz. Kuru ve çok kuru ciltler için kurtarıcı olacağını düşünüyorum çünkü cildi yumuşacık yapıyor. Ben bu yüzden sadece bacaklarıma kullanabiliyorum.
Çünkü vücudumun geri kalan yerlerine sürmeye kalktığımda cildim kolay kolay emmiyor.


İçinde limon değil de limonotu var ve Uzakdoğu'dan gelmiş. Lush'ın Lemony Flutter isimki bir tırnaketi bakım kremi vardı. Aynen onun gibi kokuyor, kullananlar bilir onun da ne kadar güzel limon koktuğunu.


İçeriği de bu şekilde. Bu ürünlerin tamamen cruelty-free olduğunu da hatırlatmak istiyorum. Hayvan deneyi konusunda hassas olan çok kişi var :)


Bittikçe tekrar alacağım, duş sonrasını keyifli hale getiren bir krem. Özellikle kuru ciltlilere kesinlikle öneririm bana teşekkür edeceksiniz. Moshos Garden ürünlerini buradan inceleyebilirsiniz.

Sevgiler :)

5 yorum :

  1. Moshos Garden urunleri kesinlikle harika. Ben de bayılıyorum urunlerine. Guzel gunelrde kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. kokusunu o kadar seviyorum ki yiyebilirim yani bunu :-))

    YanıtlaSil
  3. Nereden alabilirim hiçbir yerde bulamıyorum ki :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...