Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Maybelline Fit Me Concealer || Kapatıcı İncelemesi

13 Ağustos 2014 Çarşamba

Maybelline Fit Me Concealer || Kapatıcı İncelemesi

Merhabalar, bir süredir bloguma istediğim özeni gösterip düzenli olarak yazı yayınlayamıyorum. Farkettiyseniz genel olarak şuan diğer arkadaşlarımda da aynı sorun var. Yazdan mıdır havanın çok sıcak olmasından mıdır bilmiyorum hepimizde bir boşvermişlik var :) Bundan sonra daha düzenli yazmaya çalışacağım.

Bugün sizlerle yaklaşık 6 aydır kullandığım Maybelline'in Fit Me serisindeki kapatıcı hakkındaki görüşlerimi paylaşmak istiyorum.


Bu seri ''hala'' ne yazık ki buraya gelmedi. Eksiklik mi diye sorarsanız bence evet; çünkü son zamanlarda kullanıp memnun kaldığım kapatıcılardan biri.


Ürün sünger aplikatörlü. Bu da kullanımı kolaylaştırıyor. Sürümü, dağıtması kolay. Parmaklarla bile kolay yedirilebiliyor, oldukça kremsi. Kapatıcılığı ortanın bir tık üstünde diyebilirim. Tam kapatıcılık istediğimde değil ama günlük olarak birşey aradığımda elim genellikle buna gidiyor. Eğer fazla kaçırırsanız çizgilere dolma yapıyor. Bu yüzden pudrayla sabitlemeden kullanmayı tercih etmiyorum.


Bendeki rengi 10 Light. Ancak bu rengin bile açık tenlilere koyu geleceğini düşünüyorum.

Benim genel olarak beğendiğim bir kapatıcı, burada satılsa bittiğinde tekrar almayı düşünebilirdim. Daha önceden elimdeki kapatıcıları karşılaştırdığım yazıyı buradan okuyabilirsiniz.

Sevgiler :)

5 yorum :

  1. Ben de bu kapatıcıyı cok merak ediyorum. Herkes cok begeniyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenilmeyecek pek bir yanı yok, gelirse denemeni öneririm :)

      Sil
  2. Güzel olan her şeyden mahrum kalıyoruz yahu hak mı reva mı :( Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef en beğenilen seriler buraya gelmiyor :/

      Sil
  3. Benim de severek kullandığım bir ürün :) Maybelline bu ürünün renk skalasında hata mı yapmış ne yapmış bilemedik ama 10 aslında en açık olması gerekirken 15 ondan açık :) hatta sıralama 15 10 25 20 30 35 diye gidiyor :D Sende olan 10'da en açık renk gibi gelse de ondan açık 15 var yani özellikle yurtdışından görmeden siparişle alacaklar dikkat etmeli :) ben görünce çok şaşırmıştım. Buradan da biri görür faydalanır mutlaka :)
    Biz de güle güle kullanalım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...