Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Küçük Bir Watsons Alışverişi

24 Ağustos 2014 Pazar

Küçük Bir Watsons Alışverişi

Geçtiğimiz perşembe ve cuma günü ikimizin de o sırada Yalova'da olmaması sebebiyle Müge ile buluştuk :) Uzun zamandır birbirimizi tanıyor gibi çok keyifli vakit geçirdik. Watsons'a da uğramayı ihmal etmedik tabi ki. İhtiyaç dışı ufak bir alışveriş yaptık.

Yalova'daki Watsonsda hiç görmediğim kadar Baby Lips çeşidi gördüm.


Daha önce hiç denemediğimden çok merak ediyordum. Instagramda takipçilerime danıştım ve en çok oyu peach kiss aldı.

Watsons turumuzun ardından kahvelerimizi içmeyi de ihmal etmedik.




Bu sırada aldıklarımızı masaya döküp tekrar baktık.


Garnier kusursuz makyaj temizleme suyunu denemeyi uzun zamandır istiyordum. Bakalım sınıfı geçebilecek mi? (13,90)
Baby Lips peach kiss ise sadece meraktan alındı. Yeni bir lip balm'a hiç ihtiyacım yoktu :) Benim beklentilerimi karşıladı diyebilirim (5,99)
Nyc'nin Lavender Cupcake isimli ojesini rengine vurulup aldım. Pastel tonları çok seviyorum. (2,99)

Hepinize güzel bir gün dilerim

6 yorum :

  1. Merhaba guzel bir blogun var geldim bende uyen oldum :) banada muhakkak beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bakıyorum hemen

      Sil
  2. Ayyyy o ojeye bayıldıııııımmmmm bende inceleyeyim somon ve lila arayışındayım ;)))
    Güle güle kullaaaan hepsi miss :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Dün sürdüm çok beğendim önerebilirim

      Sil
  3. lila oje manyağı olarak o ojeyi nasıl kaçırmışım! :)

    YanıtlaSil
  4. Yaa bebis, uzun zamandır internetim olmadığı için blog akışını hep kaçırdım :( Ne güzel sürpriz ♥

    Umarim yine bi araya geliriz, çok güzel günlerdi ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...