Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essie || The Girls Are Out Oje İncelemesi

4 Ağustos 2014 Pazartesi

Essie || The Girls Are Out Oje İncelemesi

Essie ojeleri çok fazla tercih etmesem de başka markalarda görmediğim bir renk görünce almadan edemiyorum. Diğer türlü bir ojeye o kadar para vermek bana çok anlamsız geliyor.



Geçenlerde aldığım The Girls Are Out mor-pembe arası çok tatlı bir renk. Bana mor menekşeleri anımsatıyor. Beni asıl çeken kısmı ise içindeki ince ışıltılar oldu. Şişede güzel durduğu kadar tırnakta da çok hoş duruyor.



Kalıcılıkları ortalama bir oje kadar; yani maksimum 3 gün. Fotoğraflarda 3 kat uyguladım ve üstünden parlaklık veren bir topcoat ile geçtim. Kuruma hızını oldukça iyi buldum. Ojeleri 3 kat uyguladığınızda şişedeki rengi birebir elde ediyorsunuz.





Essie ojeleri 27,49'a Boynerlerde bulabilirsiniz. Sevgiler :)

8 yorum :

  1. Aa kızımın tam bu tonda minik bir ojesi vardı. Çok seviyorum bu renkleri beyaz tende. Sana da çok yakışmış tatlım ^^

    YanıtlaSil
  2. Nasıl da güzelmiş ya <3

    YanıtlaSil
  3. Ojenin rengi harikaymış. Ama üç kat sürmeye erinirim ben :D

    YanıtlaSil
  4. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. sürdüğün her renk çok güzel, görüp görüp alıyorum :) hergün oje sürünce tırnakların aşınır gibi oldu arkadaşın tavsiyesiyle asetonsuz oje çıkarıcı kullanmaya başladım koyu renkleri bile zarar vermeden çıkarıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...