Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Wet'n Wild Silent Treatment Far Paleti

4 Temmuz 2014 Cuma

Wet'n Wild Silent Treatment Far Paleti

Bugün sizlere Wet'n Wild'ın en sevdiğim far paleti olan Silent Treatment'tan bahsetmek istiyorum. Sadece benim değil birçok kişinin favori Wet'n Wild farlarından biri olduğuna eminim. Bir diğeri ise şurada bahsettiğim Walking on Eggshells.


Renklere gelecek olursak; baştaki renk göz pınarını aydınlatmak için kullanılabilecek veya tüm göz kapağına sürülebilecek bir renk. Kaş altına ışıltılı farları pek sevmediğimden ben oraya kullanmıyorum. Palette pigmentasyonu en zayıf renk de bu hafif ışıltılı pembe.

Ortadaki ise tam olarak siyah bir renk değil, içinde sim tanecikleri var ve bu görüntüyü biraz yumuşatıyor.

Paletteki en sevdiğim renk ise grimsi taupeumsu en sondaki renk. Genelde tek başına kullanıyorum ve o zaman bile sanki çok uğraşılmış bir görüntü ortaya çıkıyor. Neredeyse makyaj yaptığım hergün bunu kullanıyorum.


Diğer iki rengin renk vermeleri çok iyi. Farlar yumuşacık, hafif dökülme sorunları var bu yüzden yüz makyajından önce göz makyajını yapmak daha akıllıca olacaktır.



Grimsi morumsu rengin güzelliği burada daha çok belli oluyor :)


Gözüm kapalı önerebileceğim makyaj ürünlerinden biri, herkesin severek kullanacağına eminim. Siz ne düşünüyorsunuz deneme fırsatınız oldu mu?

Sevgiler :)

13 yorum :

  1. Çok beğendim. Alcam. Of o kadar çok palet almam gerekiyor ki :)

    YanıtlaSil
  2. en bayıldığım paletlerinden ww'nin..

    YanıtlaSil
  3. Grimsi Morumsu far harbice cok güzelmis, güle güle kullan hepsini :) WetnWild benim yakinlarimda satilmiyor, yoksa bende farlarina bakardim mutlaka, genelde hep güzel yorumlar okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu fiyata bundan daha kaliteli far yoktur, bir gün ulaşma şansın olursa mutlaka bak

      Sil
  4. Bu paleti almayı dusunmuyordum ama öyle güzel anlatmıssın ki bayıldım canım. En sondaki renge ben de bayıldım :) Guzel gunlerde kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim umarım sen de memnun kalırsın :)

      Sil
  5. Benim de renklerine hasta oldugum ama isiltili diye uzak durdugum bi paletti ama swatchlar o kadar guzel geldi ki ben de alicam galiba hemen :)

    YanıtlaSil
  6. Sırf şu en sondaki renk için bile alınır, mutlaka bak :)

    YanıtlaSil
  7. Eyelid rengi cidden çok güzel, bu ve walking on eggshells favorim. Keşke bir de ambalajları dayanıklı olsaymış, woe palet elimden düşüp paramparça oldu:(

    YanıtlaSil
  8. Bloglar Yarışıyor ile siz de blogunuzla kazanmaya aday olun, promosyon ödüller kazanın. Sponsorlarımızın desteği ile bloglar arası etkinlik yarışmamızı ilk tur dahilinde düzenliyoruz. Siz de başvurun. Detaylı bilgiyi websitemizden öğrenebilirsiniz.
    İlginiz ve desteğiniz için teşekkürler!


    Web: http://www.bloglaryarisiyor.net
    Mail: iletisim@bloglaryarisiyor.net
    Tel: +90212 330 9707


    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...