Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Wet'n Wild Şeffaf Kaş Jeli

15 Temmuz 2014 Salı

Wet'n Wild Şeffaf Kaş Jeli

Bir süredir planladığım diğer yazıları geri plana atıp Wet'n Wild ürünlerine ağırlık vermiş durumdayım. Bugün sizlerle ilk olarak Gratis'in bloggerlar için düzenlediği Wetn'n Wild lansmanında tanıştığım bir ürününden bahsetmek istiyorum.

Şeffaf kaş jelleri benim olmazsa olmazlarımdandır, hiç makyaj yapmayacaksam bile kaşlarımı mutlaka düzeltirim.


Daha önce Essence'in de kaş jelini kullanıp bitirmiştim fakat hiç memnun kalmamıştım kaşlarımı ıslatıp yapıştırıyordu. Şurada yazdığım The Body Shop'unki de iyi bir alternatifti fakat fiyatı geçen sene en son 31 liraydı.


Bu sefer Wet'n Wildinkini denemek istedim ve çok memnun kaldım. Kaşları ıslak bir görüntü vermeden, yapıştırmadan şekle sokuyor ve sabitliyor.



Kaş jelleri bir süre sonra kaşlardaki pudra kalıntılarından kirleniyor ve kahverengi bir görüntü ortaya çıkıyor. Bu görüntüyü pek sevmediğimden çok fazla bekletmeden değiştirmeyi tercih ediyorum ve Wet'n Wild kaş jeli 10 liralık fiyatıyla bu açıdan da çok uygun olacak gibi gözüküyor.

Sevgiler :)

16 yorum :

  1. wet n aild'in kaş kitinden çok memnun kalmıştım, bu da denenebilir o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaş kitini ben de sevmiştim, bunu da deneyebilirsin dediğin gibi :)

      Sil
    2. Kaşlarımı döker mi karasız kaldım ?

      Sil
  2. Bunu kirpiklere de kullanabiliriz değil mi? Üzerinde öyle yazıyor. Hep şeffaf rimel tercih ediyorum ama Essence bozuldu diye atmıştım. Sephora'nın rimelini kullanıyorum ama pek memnun değilim. Bunu alabilirim yerine. Teşekkürler yazı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki kirpiklere de kullanılabilir ben yazmayı unutmuşum teşekkür ederim :) Şeffaf rimel arayışındaysan bir bak derim

      Sil
  3. Şeffaf kaş jeli arayışına girmişken tam zamanında yazını gördüm. :) Essence markasının jelini denemeyi düşünmüştüm. Memnun olmayanı da çok olduğu için alasım gelmiyordu. Wet'n Wild alıyorum o zaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Essence'ten uzak durmak gerek :) O zamanlar bsşka markalarda pek alternatif yoktu diye kullanmıştım ama gerçekten çok ıslak bırakıyor. Umarım memnun kalırsın :)

      Sil
  4. en son essence'in kaş jelini bitirdim, tekrar alacaktım ama bu yazıdan sonra bunu almaya karar verdim. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalırsı umarım, Essenceten çok daha iyi :)

      Sil
  5. Aaa hiç görmemiştim ben bunu daha doğrusu dikkat etmedim sanırım. Günlük kullanmak için uygun fiyatlı bir şey arıyordum hemen gidip almam lazım :) Gimme Brow biterse oturup yas tutucam çünkü =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gimme brow renkli, bu onun yerini tutamaz o yüzden ama dediğin gibi günlük kullanım için bakabilirsin canım :)

      Sil
  6. Ben ne yazik ki kaslarimi doldurmaya usenenlerdenim. Bu yuzden tek seferde hem sabitlemeyi hem de doldurmami saglayacak olan renkli maskaralari tercih ediyorum . Buna ragmen bu maskarada hala gozumun olmasi enteresan:)

    YanıtlaSil
  7. ben yeni aldım ve bildiğin uhu kokuyor kirpiklerime kullandım gözüme alerji yaptı :(

    YanıtlaSil
  8. Gratislerde mi satılıyor acaba?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...