Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Rimmel London Mouisture Renew Ruj || In Love With Ginger

27 Temmuz 2014 Pazar

Rimmel London Mouisture Renew Ruj || In Love With Ginger

Merhabalar! Bugün denemekte çok çok geç kaldığım bir ruj serisi hakkındaki yorumlarımı paylaşmak istiyorum. Moisture Renew serisi geçtiğimiz aylarda yenilendi ve ambalajı değişerek tekrar satışa sunuldu. Ben de bugün Watsons'ın bayram indirimden aldığım In Love With Ginger hakkında konuşacağım.

Ruj mor şık bir ambalajla geliyor. Fakat Kate serisindeki rujların ambalajının daha kaliteli gözüktüğünü de söylemeden geçemeyeceğim.


Yapısı ise yumuşacık! Adı üstünde zaten nemlendirme özelliği olan bir ruj. Dudakları asla kurutmuyor.
Adeta yağ gibi kayıyor. Dudakları kuru olanlar mutlaka bir şans vermeli diyorum.
In Love With Gingerda uzun zamandır gözüm vardı. Normalde bu tarz renklere çok cesaret edemem ama buna gördüğüm anda vuruldum. İlk başta kırmızı gibi gözükse de içindeki turunculuk ağır basıyor.



Nemlendirmesi ağır bastığı halde tek katta renk vermesi de oldukça iyi. Kalıcılık için bir mat ruj kadar kalıcı olmasını beklememeliyiz ancak kalıcılık açısından bu kategorideki rujlara göre birkaç adım önde.



Bu rujun ayrıca Tom Ford'un Wild Ginger isimli rujuna dupe olduğunu biliyor muydunuz? :)
Buradan daha ayrıntılı bakabilirsiniz.


Ben bayram indirimden %40 indirimle 10 lira gibi bir fiyata aldım. Siz daha önce bu seriden bir ruj denediniz mi ? Önerilere her zaman açığım. :)

Sevgiler

6 yorum :

  1. Ben böyle bir renk istiyorum sanırım.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Rengine bayıldım gerçektende!Güle güle kullan :)
    Çekilişime beklerim :) http://kozmetikcantasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Bunu çok çok seviyorum ama yaz günü hiç sürülmüyor ya :( Bu serinin Notting Hill Nude rengine bak derim, aşırı güzel ^^ Bir de bu seri ne güzel kokuyor di mi Kate serisinin berbat kokusundan sonra harika geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu seri mis gibi kokuyor cidden! :) o renk de dikkatimi çekmişti yazdım aklımın bir köşesine

      Sil
  4. Çok yakışmış <3 Bu serinin yanılmıyorsam Vintage Pink rengi var bende o da gayet güzel :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...