Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Nars Angelika Allık İncelemesi

18 Temmuz 2014 Cuma

Nars Angelika Allık İncelemesi

Merhabalar! :)

Bugün sizlerle 1 yıldan fazladır severek kullandığım allığım olan Nars Angelika'dan bahsetmek istiyorum. Nars'ın allıklarının ününü bilmeyen yoktur. Hem renk seçenekleri, hem pigmentasyonları hem de isimleriyle pek ünlüdürler. Merak edenler şuradan daha detaylı görebilir :)

Allık klasik kauçuk Nars ambalajıyla geliyor. Kir tutuyor ve ne kadar silerseniz silin tamamen çıkaramıyorsunuz. Belki de tek eksisi bu olabilir.


Renk ise tam bir şeker pembesi. İçinde simler var. ''Bu simler yüze geçiyor mu?'' diye sorduğunuzu duyar gibiyim :) Evet geçiyor fakat büyük olmadıklarından yanaklara aydınlatıcı sürmüş gibi oluyor. Yüze hoş bir ışıltı katıyor. Benim ''Ölüyü bile diriltir.'' dediğim nadir allıklardan Angelika.



Kalıcılığı ise diğer Nars allıklar gibi oldukça iyi. Fakat diğer Nars ürünlerinde olduğu gibi bunda da biraz taşlaşma oluyor. Üstünde yavaş yavaş bunun olmaya başladığını görebilirsiniz. 1 yıldır kullanmama rağmen henüz dibini görmeye çok uzağım. Ürün 4,8 gr.



Beyaz ve buğday tenlilerde kendini belli edebilecek, yanaklara tatlı bir pembelik veren bir allıkken esmerlerde pek belli olacağını düşünmüyorum. Ben genellikle aydınlatıcı sürmeye üşendiğim günlerde kullanıyorum, tek ürünle iki işlemi halletmiş oluyorum. Fiyatı geçen sene 78 liraydı. Şimdi tahminimce zam gelmiştir. Siz ne düşünüyorsunuz?

Görüşmek üzere :)

13 yorum :

  1. En son 85 liraydı =/ Bende Mata Hari'yle aşk yaşıyorum gerçi bu aralar şeftali bronz allıklarla aldatıyorum onu :) Güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Baya zam gelmiş

      Sil
  2. Nars tan daha hiç bişey kullanmadım allıklari çok beğeniliyo. Denemek istiyorum ama çok pahalıymis=(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane al bence, çook uzun süre kullanılıyor çünkü allık

      Sil
  3. Rengi çok hoş :) Beyaz tenlilere çok yakışacağına eminim. Beni bir tek içindeki ışıltıların çok belirgin oluşu düşündürüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğim gibi yüzde sim sim durmuyor, ışıltılı duruyor :)

      Sil
  4. 85 mi olmuş mu o kadar ya :D Neyse yine de güzel allıkları bu ve Mata Hari arasında gidip geliyorum kararsızım hala :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben bıraktığımda 78di, olmuş demek ki :D Mata hari her markada bulunabilecek bir pembe. Bence bakacaksan buna bak Cerenim :*

      Sil
  5. Merhaba sevgili Ece, seni instagramdan takip ediyordum, fakat bugün blogunu da keşfettim. Çok keyifli bir blogun var. Takibimdesin artık. Bana da beklerim :) www.kozmetikblogumcom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bakacağım mutlaka

      Sil
  6. Ben bunu denediğimde fazla simli durdu Mac'in frost yapılı allıkları gibi abartılı geldi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa bendr hiç öyle durmuyor. Dediğim gibi hafif bir aydınlatıcı sürmüş gibi oluyorum

      Sil
  7. Denemek istiyorum ama agir gelmesinden korktum, o kadar parayi verince de kullanmak gerekiyor tabii :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...