Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mayıs-Haziran Bitenler

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Mayıs-Haziran Bitenler

Beni takip edenler bir süredir bitenler yazılarımı 2 ayda bir yazdığımı artık biliyordur :) Bunun sebebi çok fazla ürün bitirememem. Normalde daha çok ürün bititirdim 2 ayda ama bu seferkinde nedense çok büyük bir ilerleme gösterememişim.

Hemen neler bitirmişim bir bakalım;




Bioderma Sensibio H2o: Bitenler yazılarının vazgeçilmezi :) Fakat elimdeki büyük olan da bitince Garnier'in kusursuz makyaj temizleme suyuna geçeceğim.
Elseve Şampuan: Tek bir şampuana sadık kalan biri değilim sürekli yeni şeyler deniyorum. Bu sevdiğim bir çeşidi oldu. Güzel kokuyordu ve saçlarımı çabuk yağlandırmadı.
Isana Duj Jeli: Süt gibi çok temiz bir kokusu vardı. Güzel köpürüyordu. İçeriği çok iyi değildi hatırladığım kadarıyla. Buna takılmıyorsanız bakabilirsiniz çünkü fiyatı en fazla 3 lira civarıydı.


Elidor Kuru Şampuan: Nasıl bittiğini anlamadım bile, seveni de var biliyorum ama ben pek bir etkisini göremedim. Sadece kokusu güzeldi. Saç dibini daha temiz göstermesi açısından Benri kuru sampuan benim için bir tık daha önde.
Watsons El Kremi: Ahududu kokusu sebebiyle sevdiğim bir el kremiydi, nemlendiriyor ve kolay emiliyordu. Tekrar tercih edebilirim.
Dove Vücut Kremi: Şu kadarcık kremi tam 1 senede bitirdim desem inanır mısınız :). Güzel nemlendiriyor ama salatalık kokusundan çok sıkıldım. Sanırım bir daha bu çeşidini almam.
Listerine: Zaten her zaman tercih ediyorum. Büyük boyundan devam.
Dove Kalıp Sabun: İşte bundan da her ay mutlaka bitiyor. Fırçalarım ve elim için başka sabun kullanamıyorum.



Sephora Ruj ve Collection 2000 Kapatıcı: İkisi de bitirme projemde olan ürünlerdi. Ruju elimdekiler azalırsa tekrar alabilirim ama kapatıcıyı düşünmüyorum.
Clinique Chubby Stick: Deneme boyuydu ama neredeyse içinde tam boy kadar ürün vardı, 1 sene gitti :) Yakın bir zamanda alacağımı düşünmüyorum.


Her bitenlerde gördüğümüz pamuk ve ıslak mendiller. İpek pamuklardan çok memnunum, Benriyle dönüşümlü kullanıyorum. Swisspers markasının bu süngerlerini de gözaltlarıma kapatıcı sürmek için kullanıyorum. Yenisini alacağım.

Görüşmek üzere :)

16 yorum :

  1. Baya baya bitirdin! Elidor kuru şampuandan ben pek bir şey anlayamadım. Benri'yi sayende deneyebilirim.
    Gelsin yeniler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu benim az bitirmiş halim diyebilirim :) Bir de Benri'yi dene derim sen de memnun kalmadıysan Elidordan

      Sil
    2. Evet, denedikten sonra mutlaka yorumlarımı paylaşırım :).

      Sil
  2. Bende senin gibi çok hızlı ürün bitiremiyorum yada bitirdiğim ürünlerin boş kutularını tutmak zor geliyor atıveriyorum bu yüzden de birikmiyor. 3 tane makyaj ürünü bitirmişsin bravo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de annemden kaçıra kaçıra boş kutuları saklıyorum diyebilirim :) Yazması eğlenceli oluyor bence bir dene sen de, biraz zor oldu ama bittiler neyse ki

      Sil
  3. Biten makyaj malzemesi ohh :) Bir tane de ben ruj bitirsem süper olur :) Elseve'in beyaz serisi diğerlerine oranla daha iyi. Maske de ise sarı ambalajlı olan güzel. Elseve üzerine tez yaptım yıllardır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruj bitirmek çok zor gerçekten hergün aynısını kullanmadığımızdan, o zaman bir de sark ambalajlı maske denenecek :) Aklıma yazdım

      Sil
  4. renkli kozmetik ürünü bitirmenize saygı duydum :)
    gelsin yeni ciciler

    YanıtlaSil
  5. Saçlarınızda yağlanma sorunu varsa Organix markasının Biotin&Collagen şampuanını öneririm. Ben birkaç haftadır kullanıyorum ve saç diplerim ikinci günde yağlı görünmüyor artık! Bu arada bitirdiğiniz renkli kozmetikler için de kutlarım :)

    YanıtlaSil
  6. Aa ciddi misiniz? Saçta en büyük sorunum yağlanma birinci gönün sonunda sönük gözükmeye başlıyor. Elimdeki bitince mutlaka bakacağım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. Dove Sabunu bizdede düzenli olarak bitiyor, yillar önce bende fircalarim icin kullaniyordum memnundum, sonra fircalar icin tavsiye edildigi ve cok daha ucuz oldugu icin marsilya sabununa gecmistim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ondan Türkiye'de yoktur tabiki ama keşke olsa da denesek :/

      Sil
  8. Cok hizlisin valla baya sey bitirmissin bile :)
    Elidor'dan memnun kalmamana sasirdim ben de gercekten yagli gorunumu aliyor kolayca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana sadece o anlık alıyor gibi geldi maalesef :/

      Sil
  9. Bitirmişsin baya, rahatlamıştır elin ^^ Kuru şampuan olarak Batiste'i denedin mi, seversin bence :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...