Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Project 5 Pan || Ürün Bitirme Projesi

4 Haziran 2014 Çarşamba

Project 5 Pan || Ürün Bitirme Projesi

Merhabalar!

Bugün uzunca zamandır aklımda olan birşeyi yapıyorum ve project pan'e başlıyorum. Project pan nedir derseniz; bitirmek istediğiniz ürünleri seçiyorsunuz ve onlar bitene kadar yeni ürün almıyorsunuz. İlk defa böyle birşeyi deneyeceğim. Çabuk da sıkılan biri olduğumdan beni çok zorlamayacak ürünler seçtim. Allık bitirmek gibi uçukça fikirlerim yok :)


1-Sephora Ruj: Kendisinden defalarca bahsettim ve en sevdiğim rujlardan biri olduğunu söyledim. Fakat artık içinde çok az bir miktar kaldı ve hem rujun yapısının yumuşak olması hem de havaların ısınması sebebiyle artık son günlerini yaşıyor. Bu yüzden artık bitmeli.

2-Bourjois Healthy Mix Fondöten: En sevdiğim fondötenlerden biri. Artık ülkemizde de satılmıyor ama yazın arkadaşıma tekrar aldıracağım için bitsin daha fazla sürünmesin istedim. Ben de Eylül'e kadar aldığım Nars Sheer Glow fondötenimi kullanabileyim. İçinde yarısından daha az var. Detaylı yazısı ise burada


3-Collection 2000 Kapatıcı: Elimde o kadar fazla kapatıcı birikti ki anlatamam! Bari bu bitsin de gözümün önünden kalksın istiyorum. Bunu göz kapaklarımın üstüne uyguluyorum rengi eşitlemesi için. Gözaltlarım için çok kuru geliyor. Zaten içinde az kaldı yine beni zorlamayacak bir ürün.

4-Rimmel Stay Matte Pudra: Fazla bereketli çıktı. 1 yıldan beri kullanıyorum ancak bu hale getirebildim. Daha hafif, sadece sabitleme amacıyla kullanabileceğim bir pudra almak istediğimden bu hemen bitsin istiyorum. Sadece t bölgem için hafifçe kullandığımdan bitmesi en uzun sürecek bu gibi.

5-Loreal Makyaj Bazı: Aslında bu makyaj bazı sevdiğim bir ürün. Fakat elimde başka bazlar da var. Hazır dibini de görmüşken bitirmek istiyorum. Sıkılmadan kolayca bitirebileceğim bir ürün.

Bu fotoğraflarda da ürünlerin ne kadar kaldığını daha iyi görebilirsiniz.



Beni zorlamayacak, sıkılmayacağım ürünler seçmeye çalıştım ama umarım pes etmem. Çünkü gerçekten az kalan şeyleri bitirmek istiyorum artık. Eğer siz de project pan'e başlamak istiyorsanız bana haber verin ürün güncelleme yazılarımızı beraber yazalım :)

Sevgiler

18 yorum :

  1. Hepsinden az az kalmis kolayca bitirirsin bence:)

    YanıtlaSil
  2. Seninkiler baya az kalmış :) Benim de bir project pan başlatasım var, buna çok ihtiyacım var çünkü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En az kalan ürünlerimi seçtim özellikle fazla bunaltmasın diye. Bence başla sonucu iyi oluyor :)

      Sil
  3. Bence kısa sürede bitirebilirsin her gün kullansan ^^ Bayılıyorum bitirme projelerine, şimdiden bol şans :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de görmeye bayılıyordum ama içinde olunca pek de iç açıcı olmuyor sanırım :D Teşekkür ederim :*

      Sil
  4. Kolay gelsin canım :)
    Umarım bunalmadan kolayca bitirirsin :)

    YanıtlaSil
  5. Kısa sürede biter diye düşünüyorum canım :) Şimdiden kolay gelsin ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceydacım sanırım dünyanın en kolay project panine imza atmış olacağım :)

      Sil
  6. Benim de aklımda var aslında birkaç ürün, biri de loreal makyaj bazı hatta:) galiba ben de bu konuda bir yazı yazsam iyi olacak, zamanı geldi de geçiyor. Sana da kolay gelsin şimdiden, bir an önce bitirirsin umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de başla, hem azalan ürünler bitiyor hem de yenilere yer açılıyor :) Çok teşekkürler

      Sil
  7. Çabucak biterler sanki. Yalnız rujun sürülecek hali kalmamış :D

    "Biz allık bitirmeyi iyi biliriz." diyebilecek birini tanıyorum. Allıkları ona verelim :D

    Kolay gelsin Ececim ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujun zaten ahı gitti vahı kaldı 2 senedir kullanıyorum sanırım. Allıklar bir kenarda dursun onlara hiç elleşmeye niyetim yok :) Teşekkür ederim <3

      Sil
  8. Makyaj malzemeleri genelde cok uzun ömürlü oluyorlar, bitiremeden bozuluyorlar, ama pudralar biraksan 10 sene sonrada kullaniliyorlar, bu yüzden ha gayret ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O pudra 1 seneyi gecti bitmedi, ben bittim :)

      Sil
  9. Stay Matte pudrayı bir ben denemedim sanırım :) hadi başarılar diliyorum.
    Bu arada bende buralarda yeniyim ;)
    Desteğinizi bekliyorum.
    neonpinkk.blogspot.com.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Bakıyorum hemen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...