Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Pastel Nude Oje Serisi || Blush&Bone

8 Haziran 2014 Pazar

Pastel Nude Oje Serisi || Blush&Bone

Pastel geçtiğimiz günlerde tümü nude tonlardan oluşan yeni bir oje serisi çıkardı. Bugün bu seride yer alan Blush ve Bone'u yakından inceleyeceğiz. Şimdiden söylemeliyim bu seri bana göre çok ses getirecek.

Ojelerin ambalajı Pastelin alıştığımız ambalajından biraz daha farklı. Daha şık bir tasarıma sahip. Fırçaları piyasadaki diğer ojelerin fırçalarına göre biraz daha ince. Pastel de bu serideki ojelerin her birine isim vermiş.



İlk olarak Blush'tan başlayalım. Ben bu rengi diğerine göre daha çok sevdim. Renk olarak koyu bir ten rengiyle gül kurusu karışımı diyebilirim. Kuruma hızı normal, insanı delirtmeyen cinsten.






Denediğim diğer renk ise Bone.Buna da renk olarak sütlü kahve diyebilirim. Bu renkle ilgili sevmediğim tek şey renginden dolayı tırnağımı tam kapatmaması. Diğerini de bunu da 2 kat sürdüm ama bunda daha az kapatıcılık elde ettim.



Her iki ojenin üstünden de top coat ile geçtim. Çünkü parlaklıkları bana yeterli gelmedi. Bunlar benim genelde tercih ettiğim tonlar. Bu sebepten ötürü en kısa zamanda diğer renklerini de edinmeyi düşünüyorum.

Bu seri 12 renk ile satışa çıktı. Detaylı incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

**Ürünler blogger buluşmasında Pastel tarafından gönderilmiştir. Yorumlarım kesinlikle objektiftir :)

17 yorum :

  1. ilk renk gerçekten harika ayrıca tırnaklarının uzunluguna da bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. yaaaa çok güzeller çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. Bu seriyi çok merak ediyordum :) Tam nude oje isterken bulmuş olmam kesinlikle bir işaret :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 12 de renk seçeneği var o zaman kesinlikle bayılırsın Ceydacım

      Sil
  4. Blush harika durmus tirnaklarinda! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ben de onu daha çok beğenmiştim :)

      Sil
  5. bu seriyi çok merak ediyorum.. blush çok daha güzelmiş bence de! :)

    YanıtlaSil
  6. Çok yakışmış size :) Ben bir tık daha açık nudeleri seviyorum ama Blush da güzelmiş.
    Blogumda bir çekiliş başlattım katılırsan çok seviniiriiim!;
    www.1rimel1allik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. bende prıncess ve cream tonlarını aldım kesinlikle çok hoşlar ben prıncess tonunu daha çok beğendim pembe krem arası bir renk tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de dun aynilarini aldim, hatta suan princess tirnaklarimda var :)

      Sil
  8. Bu tonları dün cesaret edip alamamıştım farklı renklerini almıştım pastelin pişman oldum bak şimdi :)) http://sekerliruj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  9. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil
  10. Renkleri çok güzel ama tırnaklarımda soyulmalar çok fazla oldu :(

    YanıtlaSil
  11. Merhaba, ben de bu seriyi severek kullanıyorum.Bendeki renkler Blush,Bone, Caramel ve Naked. Naked i de seveceğini düşünüyorum :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...