Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Nailtrick || Soyulabilen Oje

20 Haziran 2014 Cuma

Nailtrick || Soyulabilen Oje

Bugün sizlerle çok ilginç bir oje hakkında konuşmak istiyorum. Boutique Blogger Event'te sponsorlarımızdan biri benim ilk defa duyduğum Nailtrick markasıydı. Bu ojenin özelliği asetona ihtiyaç duymadan ojenin soyularak çıkarıbilmesiymiş.


Bunu ilk duyduğumda çok şaşırmıştım çünkü ben normal ojeleri de çıkaracağım zaman kenarından kaldırıp soymayı çok severim :)  Bu ojeler su bazlı olduğundan tırnağınızdan çıkarmak için aseton veya oje çıkarıcıya ihtiyaç duymuyorsunuz.

Bizler için minik bir oje göndermişti Nailtrick. 


Açıkçası ojenin boyutunu görünce biraz hayal kırıklığına uğramıştım 2 kere sürsem biter diye. Ancak tek katta opaklaştığından beni uzun süre idare edebilecek gibi.



Bana gelen renk koyu bir lacivert olan Blue Black isimli içinde hafif ışıltılar bulunan bir renkti.

Oje kuruduktan sonra kenardan kaldırmaya başladığınızda rahatlıkla çıkıyor. Buna rağmen kalıcılığı hiç fena değil 2 gün bozulmadan tırnaklarımda durdu.



Ben bu nailtrick ojeyi çok eğlenceli ve pratik buldum. Tırnaklarınıza asetonla zarar vermek istemiyorsanız veya içinde kimyasal olan ojeler kullanmak istemiyorsanız Nailtrick ojelere bir bakın derim. Nailtrick ojelere lilakutudan, n11'den veya buradan ulaşabilirsiniz.

Sevgiler :)

11 yorum :

  1. gerçekten güzelmiş,bunu denemeliyim :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde eskiden vardi böyle bir ojem, ama artik satilmiyor almanyada, iyi bir yöntem kesinlikle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada da sadece online olarak satın alabiliyoruz, keşke daha ulaşılabilir olsa

      Sil
  3. Ben de ojeleri soyarak çıkarmayı sevenlerdenim :) Ama normal ojelerde bu işlem tırnaklarımı çok yıpratıyor :( Rengi de çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar tırnağı yıpratsa da ben mutlaka şansımı deniyorum :) teşekkür ederim

      Sil
  4. Ojenin rengine ve pratikliğine bayıldım! Essence'ten peel off bir base coat almıştım hangi ojeyi sürersem süreyim soyarak çıkarmamı sağlıyordu, ona da bir bak bence özellikle simli ojeler için aşırı pratik ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baya da parlak beni şaşırttı. Essence peel off base coat'ı uzun zamandır hiç görmüyorum. Bulduğum an alacağım :)

      Sil
  5. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...