Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: #Mybkevent ve Sponsorlarımız

13 Haziran 2014 Cuma

#Mybkevent ve Sponsorlarımız

Merhabalar :)

Geçtiğimiz cumartesi yani 7 haziranda Ezgi'm çok güzel bir blogger buluşması düzenledi.  Ezginin yeri bende ayrıdır. Çünkü bu blog dünyasında kendisi ilk konuşmaya başladığım bloggerdır. Düzenlediği ilk buluşma olmasına rağmen herşey dört dörtlüktü. Etkinliğe katılan arkadaşlarımın bir kısmı ile zaten daha önceden yüz yüze tanışma fırsatım olmuştu. Diğerlerini de zaten instagram sağolsun tanıyor gibiydim :) Herkes çok tatlı ve içtendi.



Etkinlik boyunca firma yetkilileri de bizlerle olup ürünlerini tanıttılar. Splat, Farmasi, Faberlic o gün bizlerin yanında olan firmalardandı.

Benim için sürpriz olan hediyelerden biri kesinlikle üzerinde her birimizin adının yazdığı bu defterler oldu. Selin ve Özlemle defterlerimizle poz verirken ne kadar mutluyuz dikkatinizi çekerim :) Teşekkürler Hediye Rengi !


Luviyan.com da o gün bizlerleydi. Ben kolyeme bayıldım.


Pastamız da çok güzeldi. Bu pasta için Nazzcake'e çok teşekkür ederiz.



Ezgi pastamızı keserken :)


O gün bizlere destek veren birçok sponsorumuz vardı. Gerçekten Ezgi'ye bunlar için bir kez daha teşekkür etmek istiyorum. Çünkü ne kadar emek verdiğini bu süre içinde yakından gördüm.

Watsons bizlere çok güzel bir paket göndermişti. Neredeyse hepsi denemek istediğim ürünlerdi, çok teşekkür ederim kendi adıma. Faberlic katologdan satış yapan bir Rus markası. Melisa hanım her birimiz için ayrı ayrı serilerden paketler hazırlamıştı. Kendisi de çok tatlıydı teşekkür ederim :)
Blogger dostu Pastel de bizlerleydi. Yeni çıkan nude oje serisine gördüğüm an vuruldum. Bir önceki yazımda incelemelerini okuyabilirsiniz. Cosmo Home'un yeni çıkaracağı makyaj serisi olan Procsin'i ise ilk deneme fırsatı bulanlardanız. Bu cömert hediyeler için çok teşekkürler.


CyreneDermoeczanemDermorendaOtacıDove ve Saç Bakım'a da ayrıca teşekkür ederiz. Splat ise henüz Türkiye pazarına girecek olan bir firma. O kadar çeşitli dişmacunları var ki! Boris Bey o gün bize uzun uzun anlattı. Ben kardeşim için Albeni çikolatası gibi kokan dişmacununu, kendim için ise Çilekliyi ve Likvum Gel'i tercih ettim. Üstelik bu dişmacunları tamamen organik ve florür içermiyor. Yakında Migroslarda bulabileceğiz. Farmasi'den Pınar Hanım hepimiz için setler hazırlamıştı. Farmasi ürünlerini çok merak ediyordum ve görünce o kadar sevindim ki! En kısa sürede deneyip ürünler hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. En sevdiğim hediyelerden biri de Apolena'nın gönderdiği bu laptop çantası oldu. Hemen kullanmaya başladım.


Ezgi'ye bir kez daha beni de bu etkinliğe davet ettiği için çok teşekkür ederim. Hem yeni insanlarla tanıştım hem de çok güzel vakit geçirdim.

Ayrıca buluşmada çekilişle
Elite World Otel 2 kişiye akşam yemeği hediye etti.
Kozmospot, Premium Organics ve Limonian da çekilişle hediye veren firmalardandı.

Katılan Bloggerlar:
makyajayenibaslayankiz.blogspot.com.tr
beautybysyln.blogspot.com.tr
buneguzellik.blogspot.com.tr
www.gozdeninmasaladasi.com
http://audreyinsekerleri.blogspot.com.tr
beyazmadam.blogspot.com.tr
www.gontheblog.com
kardelenkardelen2220.blogspot.com.tr
ozlemlekelebeketkisi.blogspot.com.tr/


2 yorum :

  1. Ay o nekadar tatli pasta öyle :D Ve hepiniz harika görünüyorsunuz, ne tarz bir blog yazdiginiz halinizden belli oluyor zaten haha :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...