Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: MAC Brave Lipstick || Ruj İncelemesi

25 Haziran 2014 Çarşamba

MAC Brave Lipstick || Ruj İncelemesi

Güzel bir günden herkese merhaba :) Uzun bir zamandır MAC ruj almıyordum ama
bana geçtiğimiz günlerde en yakın arkadaşım doğum günümde hediye edince yazısını çok bekletmeden yazmak istedim.



Brave MAC'in Satin bitişli rujlarından. Yani benim deneyimlerime göre anlatmak gerekirse; bir mat ruj kadar dudakları kurutmuyor ama mat gibi duruyor.


Renk MAC'in sitesinde beyaz sedefli pembe-bej olarak tanımlanmış ama benim buna eklemek istediklerim de var. İçinde kahverengilik daha ağır basıyor. Daha koyu tenlilerde ise pembe duruyor. Yabancıların ''My lips but better'' dediği durum söz konusu :)

Üstte bir kat altta ise iki kat uygulanmış halini görebilirsiniz.


İlk gördüğümde Kinda Sexy isimli ruja benzetmiştim fakat içindeki kahverengi sebebiyle bunun tenime daha çok yakıştığını düşünüyorum.


Kalıcılık konusuna gelecek olursak bence bu kişiden kişiye değişen bir durum. Benim için kalıcı diyebileceğim ruj dudaklarımda en az 2 saat kalabilendir. Dudaklarımı hiç rahat bırakmadığım için 5-6 saat kalan rujlar benim için biraz hayal. Bu yüzden Brave de ''benim için'' oldukça kalıcı.




MAC'e sürekli zam geliyor, en son baktığımda rujlar 50 liraydı şimdi 52 lira olmuş. Belki drugstoreda buna çok benzer renkler bulunabilir. Fakat zaten çok ruj kullanan biri olmadığım için biterse kendimi şımartmak için büyük ihtimalle yine bundan alırım :) Siz ne düşünüyorsunuz?

Görüşmek üzere :)

8 yorum :

  1. Rengi sana cok yakismis! Almanyadada Mac´e sürekli zam geliyor. Daha üc sene önce bir mac refill far´ina 11 Euro veriyordum-ozaman bile pahaliydi- su an 14,50 Euro olmuslar. Her sene elli cent artiriyorlar.
    Mac rujlarimdan iki tanesi kabinda eridi/kirildi simdiye kadar, bu yüzden artik nekadar güzel bulsamda Mac ruju almayi düsünmüyorum, oysaki aklimda bazi renkler vardi aslinda. Ama Drugstore rujlarim bile daha kaliteli cikti :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MAC'e maalesef neredeyse her 6 ayda bir zam geliyor :/

      Sil
  2. Rengi harika tatlım sana da çok yakışmış ^^ Bende uzun zamandır Faux yada Brave almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim :) Faux benim de aklımdaydı ama elimde şuan bu varken biraz durulurum sanırım

      Sil
  3. Bu bir süredir aklımdaydı, elimdeki nude renkler biraz azalırsa alacağım. Çok güzel bir renk cidden çok yakışmış sana böyle gül kurusu gibi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esincim bence elindeki nude rujlar azalmasa da al diyorum :)

      Sil
  4. Harika bir renk, her makyajla gider süper :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim ben de öyle düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...