Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Loreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer || Makyaj Bazı

17 Haziran 2014 Salı

Loreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer || Makyaj Bazı

Bugün sizlerle ne zaman Instagramda #gününmakyajı fotoğrafı paylaşsam çok soru alan Loreal'in makyaj bazı hakkındaki düşüncelerimi paylaşmak istiyorum.
''Memnun musun?'' ''Gerçekten işe yarıyor mu?'' gibi soruların cevabını buradan topluca vermek istedim :)


Bazların önemini son 6 ayda daha çok kavradım diyebilirim. Güzel bir zemin hazırlayıp makyajın kalıcılığını arttırmalarından ötürü benim için olmazsa olmaz bir adım haline geldi.

Daha önceki yazımı okuduysanız bu bazın bitirme projemde olduğunu biliyorsunuzdur. Baz şık bir cam kavanozda geliyor. Bu hijyenik sebeplerden dolayı çok sevdiğim bir durum olmasa da ellerimi yıkayıp makyaja başladığım için çok sorun etmiyorum.




Bazın köpük bir yapısı var. Yüze tampon hareketlerle yedirmek gerekiyor en iyi sonucu almak için. Bu şekilde uygulandığında gözenek görünümünde gözle görülür bir etkisi oluyor. Karma cildimde sadece t bölgeme uyguluyorum.

Ürünün yağ kontrolu gibi bir vaadi yok. Bu yüzden yağlı ciltler pek memnun kalmayabilir. Kadifemsi bir bitişi var ve ben bu yüzden bu bazı çok beğeniyorum. Fondötenden önce çok güzel bir zemin hazırlıyor, fondöten cilde daha güzel yayılıyor.


Ürünün herhangi bir kapatıcılığı yok. Vaadi sadece fondötenden önce cildi yumuşatmak ve hazırlamak ki bunu da yerine getiriyor. Buradan kullanıcı yorumlarına da ulaşabilirsiniz.

Sevdiğim ve yaklaşık 3 aydır her makyajımda kullandığım bir baz oldu.Yanlış hatırlamıyorsam 40 lira gibi bir fiyatının olması gerek. İndirimlerde çok daha ucuza yakalayabilirsiniz. Siz bu baz hakkında ne düşünüyorsunuz? Bitirme projemde olduğundan yakında bitecek gibi görünüyor, baz öneriniz var mı?

Sevgiler :)

8 yorum :

  1. benim de merak ettiğim bir bazdı ama yağlıya dönük bir cildim var özellikle yaz aylarında hiç riske atmayayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yağ kontrolü sağlayan bir baz kullansan daha iyi olur o zaman :)

      Sil
  2. Benimde karma bir cildim var, yazın daha da yağlanıyor bu yüzden bana olmaz diye düşünüyorum :/ Beğendiğin başka bir baz olursa haber ver kuzucum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende bunu kullanmistim, ama benim cildim problemli oldugu icin sivilce yapmisti maalesef. Benefit Porefessional kullaniyorum ve cok memnunum, tavsiye ederim. Yurtdisindan gidersen tatilde yada getittirirsen dahada uygun olur, türkiyede fiyatlar cok astronomik maalesef :)

    YanıtlaSil
  4. Porefessional'ı o kadar merak ediyorum ki! Ama bir türlü kıyıp alamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de severek kullanıyorum. Ben de bu sıralar yazısını yazacağım. :) Bir de The Balm'ın Primerını kullanıyorum. O da fena değil :)

    YanıtlaSil
  6. Onu hiç denemedim. Sivilceye yol açıyor mu?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...