Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Flormar Beauty Toys Koleksiyonu || Cookie Monster Oje & Dotting Pen

27 Haziran 2014 Cuma

Flormar Beauty Toys Koleksiyonu || Cookie Monster Oje & Dotting Pen

Flormar geçtiğimiz günlerde ojelerden ve nailart fırçalarından oluşan yeni bir koleksiyonu piyasaya sürdü. Açıkçası uzun zamandır yeni çıkan birşeye bu kadar sevindiğimi hatırlamıyorum. Çünkü Türkiye'de nailart yapabilmek için fırça bulmak neredeyse imkansız. Flormar Beauty Toys koleksiyonuyla çok büyük bir atılım yaptı ve eminim zaman geçtikçe çok ses getirecek.

Bu koleksiyondan ilk etapta Cookie Monster ojeyi ve dotting pen dediğimiz noktalama aletini aldım. Ojenin ambalajını çok sevimli bulduğumu da söylemeliyim. Bu kalemi uzun zamandır istiyordum fakat burada daha önce hiç görmemiştim.

Oje tam yazlık bir renk; mavi ve mor karışımı diyebilirim. Kalemi ilk defa kullandığımdan böyle noktalar yaparak göstermek istedim. Benimki biraz acemi işi oldu şimdilik.



Ojenin kuruma hızı normal ve iki katta opaklaşıyor. Ben üstünden top coat ile geçtim.



Noktalama kaleminin iki ucu var. Bir ucuyla daha küçük diğer ucuyla daha büyük noktalar yapabiliyorsunuz. Özellikle çiçek deseni yaparken bu kalemler çok tercih ediliyor.


Siz koleksiyonu deneme fırsatı buldunuz mu? Gözüme 2 oje ve nailart fırçalarını da kestirdim. Sanırım onları da alacağım :)

Sevgiler

15 yorum :

  1. Güle gül kullan kuzum. Ojenin rengi çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  2. Rengin sevimliliğine bittim :) Güle güle kullan nail artta çok güzel olmuş :) Dediğin gibi Türkiye'de nail art fırçası bulmak zor. Flormar ben Aliexpressten sipariş vermeden önce çıkarsaydı keşke bu seriyi :) Hala gelmedi siparişim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben de Türkiye'de ilk defa görüyoru, umarım gelir seninkiler ama gelmezse de ulaşma imkanın var :)

      Sil
    2. Genelde aliexpress gibi siteler yavaş getiriyor. Ama gelir merak etme:)

      Sil
  3. Nekadar güzel bir maviymis öyle, cok begendim :) Nail Artda cok hos olmus!

    YanıtlaSil
  4. Ojeye bayıldım! Ben de aldım bu ojeden, koleksiyon acayip hoşuma gitti ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En yaratıcı koleksiyonlardan biri kesinlikle :)

      Sil
  5. bayanlar da pastel rengi ojelerin üzerinde farklı renklerdeki desenler bir erkek gözüyle ilgi çekici ve sempatik diyebilirim :)

    YanıtlaSil
  6. rengine bayildim, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Çok mu çok tatlı bu! Gerçekten çok beğendim. Güle güle kullan canım, umarım en yakin zamanda bende seriyi alabilirim :) Paylaşım için teşekkürler bloğu ve instagram hesabını daha yeni keşfettim, başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok naziksin :)

      Sil
  8. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...