Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Yeni Keşif || Dermorenda.com

22 Mayıs 2014 Perşembe

Yeni Keşif || Dermorenda.com

Herkese merhaba :)

Bugün sizlere son zamanlarda keşfettiğim bir dermokozmetik sitesi olan dermorenda.com'dan bahsetmek istiyorum. Dermokozmetik siteleri hayatıma girdi gireli en son ne zaman eczaneden ilaç dışında alışveriş yaptım hiç hatırlamıyorum. Hem ürün çeşitliliği hem de fiyatlarının daha uygun olması sebebiyle bu tarz siteler vazgeçilmezim haline geldi. Dermorenda.com da bunlardan biri.


Site geniş bir ürün yelpazesine sahip; birçok markanın farklı farklı ürünlerini bulmak mümkün. Her ürün işlevine göre kategorilere ayrılmış. 

Benim en çok ilgimi çeken kategori ise cilt ürünleri oldu. Haftanın 5 günü yüzümde makyaj olduğundan cilt temizliğine elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum.



Bu kategorilerden bu sebepten dolayı en çok cilt temizleme ürünleri ilgimi çekti. Ürünler piyasa fiyatına göre yaklaşık %20 daha ucuz. 1 alana 1 bedava kampanyaları da oldukça cazip.

Dickonson's markasını açıkçası daha önce hiç duymamıştım, ilk defa dermorenda.com da karşıma çıktı. Denemediğim şeylere karşı her zaman merakım olmuştur. Kendime yakın zamanda Dickonson's gözenek temizleyici tonikten almak istiyorum. Karma cildimde bakalım nasıl bir etki yaratacak :)




Dermorenda.com son zamanlarda dikkatimi çeken bir dermokozmetik sitesi oldu. 99 lira ve üzeri alışverişlerde de kargo ücreti ödemiyorsunuz, e daha ne olsun :)

1 yorum :

  1. Çok güzel de ürünlerin sahte olup olmadığını nasıl anlayacaz? Siz alabildiniz mi toniği? Memnun musunuz?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...