Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Wet'n Wild Megalast Lip Color || Just Peachy

22 Mayıs 2014 Perşembe

Wet'n Wild Megalast Lip Color || Just Peachy

Merhabalar, hepimizin bildiği gibi Wet'n Wild markası ülkemize geldi ve Gratislerde satılmaya başlandı. Geldi geleli her ürününü denemek gibi bir eğilimim var. Bu konuda ne zaman durulurum bilmiyorum ama daha gözüme kestirdiğim bir çok ürün olduğu kesin :)

Bugün inceleyeceğim ürünü ise mat bir seri olan Megalast serisindeki Just Peachy isimli renk. Wet'n Wild farların ve rujların hepsi high end markalara dupe (muadil) olarak gösteriliyor. Bu özellikle MAC için geçerli olmuş büyük çoğunlukla. Bu yüzden de Amerikada oldukça popüler bu seri. Bazılarını inceleme fırsatı buldum gerçekten neredeyse birebir aynı denilebilecek kadar birbirlerine benziyorlar. İlerki günlerde bununla ilgili detaylı bir yazı da hazırlamayı düşünüyorum


Kabul etmeliyim ki pek de kaliteli olmayan bir ambalajı var. Fotoğrafta da görüldüğü gibi ruj kapalı olduğunda bile bir kısmı dışarıda kalıyor. Bu benim hiç sevmediğim bir durum, dikkatsiz olduğumdan sakarlığıma kurban gitmesi yakındır.

Renk olarak ise adı üstünde tam bir şeftali tonu. Yaza çok yakışacağını düşündüğüm bir renk.



Yapı olarak ise OLDUKÇA mat. Hatta öyle mat ki ilk elimde denediğimde pastel boya gibi geldi yapısı. MAC'in mat yapıdaki rujlarından bile daha kuru. Sürmesi ''bence'' zor. Altına lip balm sürülerek daha rahat bir sürüş sağlanabilir belki ama şahsen bu şekilde uğraşmayı pek sevmiyorum. Ayrıca dudak çizgilerine dolup kusurları belli ediyor.


Ben fotoğrafta çok hafifçe uyguladım ve bu görüntüyü sevdim. Bu ruju iyi taşıyabilmeniz için kusursuz dudaklara sahip olmak gerektiğini düşünüyorum. Diğer türlü benim karşılaştığım gibi sorunlarla karşılaşmanız olası.

Gratislerde şuan 10 lira gibi bir fiyata satılıyor. Denemek istediğim başka renkler de var ama yapısından dolayı tereddütte kaldığım bir ürün oldu. Siz bu seriyi deneme fırsatı buldunuz mu, önerebileceğiniz renkler neler?

Sevgiler :)

13 yorum :

  1. Bayildim yaaa comfort zone zaten listemde birde bunu ekliyeyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en çok istediğim Comfort Zone palet, sırf o en alttaki renk için bile alınır

      Sil
  2. Benim gibi çatlak dudaklılar için kötü haber! Ama rengine bayıldığım için sanırım almak zorundayım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudakların çatlaksa sürekli ruj çizgilerime dolmuş mu diye kontrol etmeye hazır ol :) Renk süper ama evet

      Sil
  3. Bu renk benim de denemek istediklerim arasında. Ben Think Pink olanı aldım. Yapısı aynı tarif ettiğin gibi ama ben renge bayıldıııım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Think Pink ve Sugar Plum Fairy en çok denemek istediklerim rujlardan. Sanırım yapısı yüzünden bir kez daha düşüneceğim :)

      Sil
  4. Mat yapıda yani:( Ama dudaklarında çok çok güzel durmuuuş=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mat oldukca, cok tesekkur ederim :)

      Sil
  5. Sana çok yakışmış bu renk kuzum. Benim de rüyalarıma girecek neredeyse zaten, üzerine yazını gördüm :D Bence de ruj sürerken zor sürülüyor ama benim dudağımda çok öyle çizgilere dolma falan yapmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradaki yorumunu şimdi görüyorum. Zaten bu ruju çoktan aldın ve benim gibi düşünüyorsun biliyorum :)

      Sil
  6. Renk çok tatlı duruyor ama mat rujları sevsemde aşırı mat olanlar hem kusurlu dudaklarda görüntü kirliliği hemde daha çok kurutuyor. Yakışmış sana ama :)

    YanıtlaSil
  7. Rengi güzelmiş ve yakışmış,yaz aylarında harika gider lipglossla :)


    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...