Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Wet'n Wild Brulee Far

28 Mayıs 2014 Çarşamba

Wet'n Wild Brulee Far

Herkese sımsıcak bir günden merhaba! Wet'n Wild'ın en çok merak ettiğim ürünleri farlarıydı ve şüphesiz ki en temel far olan Brulee'ye sahip olmasam olmazdı.


Aslında Brulee hakkında söylenebilecek çok da fazla bir söz yok. Ten renginden biraz daha açık hem tüm göze baz olarak kullanılabilecek hem de kaş kemiğini aydınlatmak için kullanılabilecek bir far.


Yapısı diğer denediğim Wet'n Wild farlar gibi yumuşacık ve sürümü çok kolay. Bu yumuşaklıktan dolayı biraz toz toz olma durumu söz konusu.



Brulee'yi aldığımdan beri günlük makyajımın vazgeçilmez bir parçası oldu. Deseninin yavaş yavaş silinmesinden de anlaşılıyordur :) Genelde sadece bunu sürüp rimel ile makyajımı tamamlıyorum; başka bir far sürmüşsem de kaş altımı bununla aydınlatıyorum. Youtubeda kapatıcısını sabitlemek için bile kullananını gördüm. Daha önceden de dediğim gibi çok amaçlı temel bir renk.


Diğer değinmek istediğim nokta ise Mac'in Brulee isimli farıyla neredeyse tamamen aynı olması. Hatta Wet'n Wild'ın rengi daha beyaza kaçtığından daha güzel aydınlattığını düşünüyorum.

Fotoğraf fashionableheart.com'dan alıntıdır.

Eğer refill halde satılan tek bir Mac fara 38 lira vermek istemiyorsanız ve bu tarz temel bir renge ihtiyacınız varsa mutlaka bir bakın derim. 6,5 liraya Gratislerde bulabilirsiniz.

Sevgiler :)

19 yorum :

  1. Bu renk bir fara ihtiyacım vardı. Inş bende de aydınlık durur. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. Paletlerimin içinde var diye almak istememiştim ama yanımda koca palet taşımaktansa çantaya at çık şeklinde bunu alayım daha iyi diye düşünmeye başlamışken senin beğendiğini de gördüm tam oldu ilk gratis ziyaretimde almam lazım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de paletlerin icindekileri bitirmek istemedigim icin aldim, en cok kullandigim ton :) Begendigine cok sevindim canim

      Sil
  3. Gratiste bulamadım bu farı. Bulduğum ilk an alınacak :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa bugun zarzor comfort zone u buldum aldim daha stand yerlestirmeye baslamamis kentpark.dizerlerde inceleme firsati bulurum umarim harikaymis cunku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bak derim :) Cok kullanisli

      Sil
  5. Ben de bi kac gratise baktim ama bulamadim ne yazikki:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni geldigi icin standlar adeta talan edilmis durumda. Mutlaka bulursun :)

      Sil
  6. Harika görünüyor yarın mutçlaka bakmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begendigine cok sevindim :)

      Sil
    2. Çok beğendim ve bugün aldım :)

      Sil
    3. Süper :) Güle güle kullan

      Sil
  7. Bu farı alıp almama konusunda çok kararsızım aslında Ece'cim ama sanırım beni gaza getirdin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fena gaza getiririm bilirsin :p Bence al bunlar kozmetik diyetine dahil sayılmaz

      Sil
  8. Merhaba! Bu farı bulabilirsem gerçekten almak istiyorum. Sizden bir ricam var, bu farın gözünüze uygulanmış halinin resmini koyabilir misinizz? Lütfen... ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) Göze sürüldüğünde de pek farkedilmiyor ama yarın fotoğraf eklemeye çalışırım bu yazıya

      Sil
    2. Çok teşekkürler... Bulunduğum şehirdeki Gratise gelse hemen alacağım!

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...