Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mart-Nisan Bitenler

11 Mayıs 2014 Pazar

Mart-Nisan Bitenler

Haftanın ilk gününden herkese merhaba! Geç kalmış bir bitenler yazısıyla karşınızdayım. En son bitenler yazımı Şubatta yazmışım ve o zaman 2 ayda bir yazacağıma söz vermişim. Yine tembelliğimden ayın ortasına doğru sarkmış biraz :)

Bakalım 2 ay içinde neler bitirmişim?



Nivea Canlandırıcı Tonik: Bundan 2 şişe bitirdim. Bu ara tekrar Biodermaya dönüş yapsam da indirimlerde denk geldiğimde aldığım bir ürün, memnundum.
Rosense Temizleme Köpüğü: Katıldığım bir blogger buluşmasında hediye edilmişti. Duşta kullanıp bitirdim pek memnun kaldığımı söyleyemem. Temizlemesini başarılı bulmadım.
Clinique Gözenek Küçültücü Krem: Testerdı, gözenek problemim olmadığı için öylesine kullanıp bitirdim :) Hakkında bir yorum yapamayacağım.



Nivea Deodorant: Nivea'nın deodorantlarını seviyorum, genellikle ya bunu ya da fresh natural olanını tercih ediyorum. Bittikçe yenisini mutlaka alırım.
Şelale Aseton: Parmex bulamadığım bir zamanda almış olmalıyım. Ne çok iyiydi ne çok kötüydü. Tekrar alabilirim.
Isana Asetonsuz Oje Temizleyici: Yine katıldığım bir buluşmada verilmişti. Uzun zamandır bu kadar kötü bir oje çıkartıcı kullanmamıştım. Bir daha yakınından geçmem.


Dove Cream Bar: Fırçalarım ve ellerim için kesinlikle başka sabun kullanamıyorum :) Kokusunu ve verdiği temizliği çok seviyorum, bitirdikçe alırım.
Eyeko Ruj: Bu sanırım İngilterede satılan bir marka. Güzel bir rujdu fakat kokusu değiştiği için atmak zorundayım.
Burberry The Beat Parfum Edt: Özellikle ilkbahara yakıştırdığım bir parfüm severek kullandım ve bitirdim. Şuan başka bir favorim var ama bir gün tekrar alabilirim
L'occitane Ayak Kremi: Yanına bir daha asla yaklaşmayacağım bir ürün daha. Bunun sebebi nemlendirmesini beğenmemem değil kokusu oldu. Lavanta kokusundan hiç haz etmem. Her kullanımdan sonra ellerimi yıkama ihtiyacı hissettim kokusu kalmasın diye.


Garnier BB Krem: 1 yıldır benimleydi ve sonunda bitti. Bunun için detaylı inceleme yazısı yazmadım birçok blogda var diye ama oldukça sevdiğim bir bb kremdi. Yapısı çok akışkan, kapatıcılığı ve verdiği görünüm güzel. 1 senedir kullandığım için sıkıldım ama bir gün tekrar alınabilir.
Pastel Big'n Black Rimel: Bu rimel için de ayrı bir yazı yazmadım ama son 3 aydır kullandığım rimel buydu. Uzatması, dolgunluk vermesi oldukça başarılı. Ambalajına da bayılmıştım. Artık eski performansı alamadığım için vedalaşıyoruz.


Pamuklar, Makyaj Temizleme Mendili: Bir bitenler yazısının olmazsa olmazları :) Bu ara Benri pamukları protesto edip almasam da son 2 ayda 2 adet pamuğunu bitirmişim. Popülerlikleri arttıkça kalitesi düştü ve fiyatı arttı farkında mısınız? Fresh'n Softunki de fena değildi, makyaj temizleme mendili de öyle. Fakat alacağımı sanmıyorum.

2 aydır biriktirdiklerimi çöpe yollama zamanı :) En sevdiğim kısmı da sanırım bunları atıp hafiflemek ve yenilere yer açılması!

Sevgiler...

7 yorum :

  1. Gene bir sürü şey bitmiş kuzum =) Sanırım ben en çok saç ürünü ve aseton, pamuk bitiriyorum. Makyaj ürünlerinde gr oynama yok =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişisel bakım ürünleri daha çabuk bitiyor Ceydacım dediğin gibi :) Ben de azmettim de bitirdim o bb kremi

      Sil
  2. Renkli kozmetikleri umarim ben de bir gun bitirebilirim. Canim pamuklarin hem fiyati artti hem de artik indirimlere bile dahil edilmemeye
    Basladi . Ben de sirf iyi yorumlar var diye almistim ama memnun kalmadim. Ipek'ten sonra cok cok kalitesiz geldiler:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten indirim donemi fiyatlarini arttiriyorlardi. Ben de Ipek kullanmaya basladim son zamanlarda

      Sil
  3. Pastel rimel benim de severek kullandığım ürünler arasına girdi..Bu arada yine bir sürü şeyler bitmiş.Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel rimel başarılıydı gerçekten, yeniler gelmeden önce biraz elimdekileri eritsem daha iyi olacak sanırım :)

      Sil
  4. bitenleri okumak çok ğüzel ya
    ısana asetonsuz oje çıkarıcı alınacaklar listemdeydi sende kötü diyence şansını kaybetti (bitenler yazıları bu nedenle güzel oluyor)
    http://senbenvehayat.blogspot.com.tr/ buda benim blogum umarım begenirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...