Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essence Pink&Proud Oje

3 Mayıs 2014 Cumartesi

Essence Pink&Proud Oje

Herkese günaydın!:) Bugün Essence'in bir süredir bende olan ve sevdiğim Pink&Proud isimli ojesinden kısaca bahsedeceğim. Essence ojeleri renklerinin farklılığı açısından seviyorum diyebilirim. Özellikle son zamanlarda çıkan top coatları oldukça ilgimi çekmişti. Fakat kalıcılık açısından ne kadar memnunsun diye soracak olursanız pek memnunum diyemem. Üstüne top coat sürdüğünüz halde en fazla 2 gün dayanıyor ve birinci günün sonunda uçlardan çıkmaya başlıyor.


Pink&Proud isimli oje bu serideki diğer ojelerden farklı olarak metalik. Çok güzel bir lila rengine sahip ve rengi ışıktan ışığa farklılık gösteriyor. Kuruma hızı normal ama dediğim gibi çok çabuk çıkmaya başlıyor.



Rengini çok sevdiğim için yaz aylarında sıklıkla kullanacağım bir oje. Yine de bu fiyattan daha az bir fiyata yapı bakımından çok daha kaliteli ojeler bulunabileceğini düşünüyorum :)

Siz Essence ojeler hakkında ne düşünüyorsunuz?

11 yorum :

  1. Rengi çok tatlıymış, bu tonları çok seviyorum :) Essence in sadece efektli ojelerinden kullanıyorum çok memnunum şuan:) Hatta üzerinde special effect topper, kapağında da multi sparkling yazan bir nail art ojesi var ona bayılıyorum :)) Ama normal ojelerini hiç denemedim, çünkü niyeyse şişeleri hoşuma gitmiyor ve alasım gelmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte ben de o special effect ojelerinden bahsetmeye çalışmıştım ama ismi aklıma gelmedi :)

      Sil
  2. Rengi harika duruyo gercekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok seviyorum, teşekkürler :)

      Sil
  3. Hoş bir blogun var, bayanlar sıkı takibe almalı bence :)

    YanıtlaSil
  4. essence bendede dayanmiyor, topcoatda sürdügüm halde :) renkleri güzel ama, buda cok hosmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu serii gerçekten çok dayanıksız ama renkleri yüzünden alıyorum hep :)

      Sil
  5. süper bir renk, ışıltıları daha da güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işıltılar harika cidden, her ışıkta farklı bir rengi var ojenin :)

      Sil
  6. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...