Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: #BoutiqueBloggerEvent Sponsorlarımız

8 Mayıs 2014 Perşembe

#BoutiqueBloggerEvent Sponsorlarımız

Merhabalar, dün düzenlediğimiz bir buluşma olan Boutique Blogger Event'in yazısını yazmıştım. Hala okumadıysanız buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bugün de söz verdiğim gibi buluşmamıza destek veren sponsorlarımızın yazısını yazıyorum. Firmalar bize birbirinden güzel paketler gönderip günümüzü renklendirdi.

Watsons bizim için ağırlıklı olarak yeni ürünlerinden oluşan bir paket hazırlamıştı. Teşekkürler Watsons!


Organique ise çok çok merak ettiğim bir markaydı. İstanbulda yaşadığımdan bu markaya ulaşamıyordum. O yüzden en çok ilgimi çeken şeylerden biri de Organique'in bize gönderdiği bu paket oldu. Teşekkürler Organique Türkiye!


Dermo Eczanem her birimiz için oldukça cömert bir paket hazırlamıştı. Ürünlerin çoğu zaten hali hazırda kullandığım şeyler :) Özellikle Bioderma'nın yüz yıkama jelini çok merak ediyorum. Teşekkürler Dermo Eczanem!



 Blogger dostu firmalar Cyrene ve Doa Kozmetik de o gün bizlerleydi, tekrar teşekkürler.


Kozmospot her birimiz için TouchBeauty markasından bir ürün seçmişti. Çekiliş yaptık ve bana ledli cımbız çıktı :) En kısa zamanda deneyip yorumlayacağım. Teşekkürler Kozmospot!


Raen , Nailtrick ve Flormar da o gün bize destek verdi :) Tekrar teşekkür ederim


Dove bizler için çok şık bir çantanın içinde en çok satan ürünlerinden göndermişti. Çantaya özellikle bayıldığımı söylemeliyim. Teşekkürler Dove!


Tabiki Nevra da bizler için yine o şirin torbalarının içinde çok güzel şeyler getirmişti :) Ben çok seviyorum bu kızı siz de mutlaka instagram satış hesabına göz atmalısınız. Teşekkürler PinkBlackBeautycare!


Günümüze renk katan bir başka kişi de hazırladığı konuşma balonlarıyla Gizem Hanım oldu. Biz hayal ettik o yaptı da diyebiliriz :) Teşekkürler Art of Mat!


Dediğim gibi firmaların da verdiği destekle günümüz renklendi. Hepsine tekrar çok teşekkür ediyorum :) En kısa zamanda ürünleri detaylı olarak incelemeye başlayacağım.
Sevgiler...

1 yorum :

  1. Mimlendin :) http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/05/mim-siz-hic.html

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...