Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Uygun Fiyatlı Öneri || Emily Kalemler!

5 Nisan 2014 Cumartesi

Uygun Fiyatlı Öneri || Emily Kalemler!

Merhabalar,
Eyeliner insanı olmadığımı anladığımdan beri çok sayıda göz kalemi denedim. Uzun zamandır da makyajlarımda hep göz kalemlerini tercih ediyorum. Denediklerimin bazıları çok pahalıydı, her gün kullanımda değmez diye düşündüm; bazıları ise ucuz olmasına rağmen kalıcı değildi. İstediğim gibi göz ve dudak kalemlerini Emily markasında buldum.


Öncelikle oldukça ucuzlar. Ben en son aldığımı 2,5 liraya aldım. 2 adet dudak ve 2 adet göz kalemlerinden deneme fırsatı buldum. Sürümleri yumuşacık!




Göz kalemlerinin kalıcıkları beklentimin çok üstünde, akşam eve geldiğimde sabah sürdüğüm gibi buluyorum. Gözde kesinlikle dağılma,bulaşma yapmıyor. Dudak kalemleri de bir dudak kalemi ne kadar kalıcı olabilirse o kadar kalıcı. Benim dudağımda rujun bile en fazla yarım saat durduğunu düşünürsek oldukça iyi :)


Renk skalası çok geniş. Mavilerden yeşillere grilere kadar her rengin tonu var. Fotoğraftaki 203 ve 202 dudak kalemleri. 101 ve 104 ise göz kalemleri. Özellikle 104'e bayılıyorum, son keşfim.

Peki bu kalemleri nereden bulabiliriz diye soracak olursanız; Watsonslarda Gratislerde ve hatta süpermarketlerde bile bulabilirsiniz. Bizim evin burdaki bir markette 1 liraya bile satıldığını gördüm.

Emily kalemleri deneyeniniz var mı? Bu kadar kaliteli göz kalemlerini denemenizi mutlaka öneririm.
Sevgiler :)

10 yorum :

  1. Ben de Emily'nin dudak ve göz kalemlerini çok seviyorum. Fiyatlarına göre performansları çok iyi. :)

    YanıtlaSil
  2. Bazı renkleri sert olsa da genel olarak beğendiğim ve çok başarılı bulduğum bir marka =) Ucuz olup güzel olan ürünlerde olabiliyormuş demek ki dedirtti bana ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz sert rengine rastlamadım doğru olanları seçmişim demek ki :) ama dediğin gibi fiyat kalite açısından çok iyiler

      Sil
  3. Ben de cok severek kullaniyorum Emily kalemleri, gercekten uzun sure kaliyolar. Ozellikle fiyatlarindan beklenmedik performanstalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanabilecegimi bilsem o yesilleri, mavileri bile alasim var :)

      Sil
  4. Şaka gibi ama hiç kullanmadım bu markayı bu renkleri görünce ve fiyatı duyunca hemen almam lazım :)

    YanıtlaSil
  5. Canımm merhabaa çok güzel bir blogun varmış yeni keşfettim hemen takibe aldım :)
    Bende seni bloguma beklerim öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Ben daha dudak kalemlerini donemedim ama göz kalemleri çok guzel ben de mavi siyah yeşil gri ve lacivert var süper göze yakışıyor

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...