Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Pastel Day Long Lipcolor 16 || Kalıcı Ruj

20 Nisan 2014 Pazar

Pastel Day Long Lipcolor 16 || Kalıcı Ruj

Herkese merhaba :) Bugün sizlere beni çok şaşırtan bir üründen bahsetmek istiyorum. Şaşırttı diyorum çünkü bu kadar iyi çıkmasını hiç beklemiyordum.

İlk bakışta lipgloss gibi gözükse de aslında bir lip tint diyebilirim. Bendeki rengi 16 çok açık bir kırmızı. Çok iddialı bir renk olduğundan henüz dışarıda kullanmaya cesaret edemedim.


Rengini tek sürüşte çok yoğun olarak veriyor. Sürdüğünüzde parlak olmasına rağmen sonra yavaş yavaş matlaşmaya başlıyor. Bitişi oldukça mat fakat bu kadar mat olmasına rağmen dudağı diğer mat rujlar gibi kurutmuyor. Saatlerce de yerinden oynamıyor. İlk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum hatta. Çift fazlı bir göz makyajı temizleyicisiyle çıkarmayı anca başardım fotoğrafları çektikten sonra.



Kokusu ise o kadar güzel ki! Nyx'in soft matte lip creamlerinin kokusuna benziyor. Aynı vanilyalı koku bunda da var. Sürerken hissediyorsunuz fakat sonra kayboluyor.

Bu fotoğrafta üstte ruju ilk sürdüğüm halini görüyorsunuz. Altta ise yaklaşık 2 saat sonraki hali var. Oldukça iyi sayılmaz mı?


16 numarası benim çok kullanabileceğim bir renk değil fakat daha doğal tonlarını en kısa zamanda edinmeyi çok istiyorum. Yeni ürünlere de şans vermek gerektiğini anladım bu ruj sayesinde. Arada çok güzel şeyler çıkabiliyor bunda olduğu gibi. Bir dahaki yazıda görüşmek üzere :)





11 yorum :

  1. Buna benzer bi de Essence'in matte lip cream'leri var, onlar da çok güzel. bu renge yakın bir kırmızı denemiştim ben de o seriden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer bunun kadar kalıcılarsa bir bakılabilir :) Teşekkür ederim!

      Sil
  2. rengine bayıldım! :) ama sürüp dışarı çıkmak için cesaret isteyen bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bunu gece bile sürüp çıkamam sanırım o derece iddialı :) teşekkür ederiim

      Sil
  3. hata affetmeyen bir ruj ben de blogumda yer vermiştim bu ruja :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katiliyorum, cok dikkat gerektiriyor. Yanlis surunce de temizlemesi zor :)

      Sil
  4. Merhaba Ece hanım, blogunuzu yeni keşfetmiş ve bayılmış durumdayım :)
    Benim cildim karma ve yağlı ve de ne yazık ki sivilce izlerim var ve kullandığım bb kremler biraz etkisiz kalıyor kapatıcılıkta. Kapatıcılık etkisinin yüksek olduğu, yüzümde güzel duracak ve aynı zamanda uygun fiyatlı bir fondöten arıyorum. Rimmel London markası sizce benim ihtiyaçlarımı karşılayabilecek durumda mı, ya da başka önerileriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim :)
    Özge.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle teşekkür ederim beni çok mutlu ettiniz bu güzel yorumunuzla :) Yağlı ciltler için bildiğim rimmel london'ın stay matte fondoteni var. Fakat ondan biraz daha pahalı fiyatı 50 55 lira civarında olan lorealin true match fondöteni de çok güzel. İndirim zamanında denk gelirseniz, mesela önümüzde anneler günü indirimi var, tadından yenmez :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim önerileriniz için, not etmiş bulunmaktayım :) En yakın zamanda indirim zamanını da bekleyerek deneyeceğim ürünleri. İyi haftasonları dilerim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...