Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Maybelline Fit Me Fondöten İncelemesi || 120 Classic Ivory

29 Nisan 2014 Salı

Maybelline Fit Me Fondöten İncelemesi || 120 Classic Ivory

Bana şu hayatta ne almaktan sıkılmazsın diye sorsanız fondöten, fondöten ve yine fondöten derim. Ten makyajında yeni ürünler denemeyi çok seviyorum. İşte yeni ürün deneme aşkımın çok yoğun olduğu o günlerden birinde de feelunique'ten uzun zamandır merak ettiğim Fit Me fondöteni sipariş ettim.


Ürün çok şık cam bir şişede geliyor, pompalı olması da bana sorarsanız büyük bir artısı. Şişesi incecik ve yer kaplamayan cinsten.





Fakat bunun dışında en azından kendi adıma konuşmam gerekirse hakkında söyleyebileceğim pek iyi bir şey yok. Fondöten çok hafif yapılı ve dewy denilen canlı bir bitişi var ki bu aslında güzel birşey. Ciltte maske etkisi yaratmıyor. Fakat benim karma cildimde üstünden pudrayla geçmeme rağmen 1 saat sonra aşırı derecede parlama yaptı. Bu yüzden kuru ve normal ciltlerin çok seveceği; karma, yağlı ciltlilerin ise uzak durması gereken bir fondöten. Bu yüzdendir belki de kalıcılığı bende çok az oldu.

Bir başka sıkıntım ise renk tercihi oldu. Malum hiç denemediğiniz bir fondöten almak çok zor. İnternetten günlerce swatchlarına baktım ve benim için en uygun rengin serideki üçüncü en açık renk olan 120 olduğuna karar verdim. Nc20'ye çok uyacağını söylemişti çoğu kullanan kişi. Fakat ya onlar renk seçmeyi bilmiyor ya da bende bir sorun var :) Çünkü fondöten yüzüme koyu geliyor, dağıtınca belki o kadar belli olmuyor fakat yüzümde bir ton koyu bir görüntüye bile dayanamayan biri olarak bana hiç uygun değil.



Benim için olmasa da olur ürünler kategorisindeki yerini almış bulunmakta :) Zaten MakeupAlleyde de ortalama puanı 3.0 ve kullananların %47'si tekrar alacağını söylemiş. Cilt tipimle ve rengimle uyuşmadığından ben o dilimin içinde yer alamayacağım. Kuru ve normal ciltliyseniz maske etkisi yaratmayan, nemlendiren, canlı gösteren bir fondöten. Fakat değilseniz yüzünüzü yağlandıran ve kalıcılığı çok az olan bir fondöten. Detaylı inceleyip satın almak isterseniz buraya tıklamanız yeterli. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere :)



15 yorum :

  1. Bende çoğu yerde kuru ve normal ciltlilerin sevdiğini okumuş aman iyi ki gelmemiş diye kendimi avutmuştum ama kapatıcısını çok merak ediyorum hala :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcısı güzel birkaç güne onu da yazacağım :)

      Sil
  2. Karma ciltli bir insan olarak uzak durmam gerektiğini bir kez daha anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cilt tipin karmaysa anına yanaşma derim

      Sil
  3. Ben de bu serinin kapatıcısını merak ediyorum, ama elimdeki stok bitmeli önce! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcısı ortanın bir tık üstünde :) yazacağım yakında

      Sil
  4. Genelde yagli ciltler begenmiyor zaten fondoteni ben de boyle teselli ediyodum kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almadan önce bu konuyu biraz araştırsaydım keşke

      Sil
  5. Bunu okuduğum çok iyi oldu gerçekten elinize sağlık! Almamam gerekiyormuş öğrenmiş oldum :)
    Feelunique de gümrük sorunu olmuyor sanırım öyle mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız gümrük sorunu oldu. Siparişim bir buçuk ay gelmedi iletişime geçtim tekrar yolladılar. Ama karma ve yaglıysanız hiç almayın zaten :)

      Sil
  6. İyi ki yazmışsın, merakımdan vazgeçtim :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yararlı olmasına çok sevindim :)

      Sil
  7. merhaba
    4 mayıs blogger buluşmasına katılmak ister misiniz?
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/03/4-mays-2014-blogger-yzarlar-bulusmas.html

    YanıtlaSil
  8. Sitenizi ilgiyle takip ediyorum. Benim siteyede sizi beklerim. sitem: www.propvpserverlar.com
    Metin2 pvp serverler,
    pvp serverler,
    pvp serverlar

    YanıtlaSil
  9. 120 Pembe alt tonlu mu ben mi öyle görüyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...