Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Lancome Teint Idole Silky Mat Fondöten

2 Nisan 2014 Çarşamba

Lancome Teint Idole Silky Mat Fondöten

Herkese günaydın :) Beni bir süredir takip ediyorsanız bir fondöten delisi olduğumu biliyorsunuzdur. Denemeyi en çok sevdiğim makyaj malzemeleri kesinlikle fondötenler ve kapatıcılar. Bugün aslında sevebileceğim ama renginden dolayı pek sevemediğim bir üründen bahsetmek istiyorum.
Öncelikle kısaca kendime nasıl böyle yanlış bir renk seçtiğimin hikayesinden bahsetmek istiyorum. Bu fondöten havaalanından yani duty freeden alındı. 2 numarasını almam gerekirken oradaki çalışan bana 4 numarasını vermiş ve ben orada kontrol etmedim. Keşke etseymişim. Bu ton bana çok çok koyu ancak bana açık gelen bir fondötenle karıştırıp kullanabiliyorum. O zaman da fondötenin yapısında bitişinde değişiklikler oluyor doğal olarak.


Fondötenin paketlemesini sevdiğimi söyleyerek başlayabilirim. Plastik ambalajları camlara göre daha çok seviyorum; hem daha az yer kaplıyor hem de daha hafif. 

Bu 2 sene kadar önce alınmış bir fondöten olduğundan yazları rengim değiştiğinde de kullanma fırsatım oldu. Kapatıcılığı ortanın üstünde, mat bir bitişi var. Karma ve yağlı ciltlerin seveceğini düşünüyorum, bunu kullandığımda üstünden pudrayla geçme ihtiyacı hissetmiyordum. 


Kapatıcılığı yüksek bir fondöten olmasına rağmen yapısı oldukça akışkan. Yüzde ağırlık hissetmiyorsunuz, maske etkisi yaratmıyor.

Elimin üstünden bile rengin bana ne kadar koyu olduğunu anlayabilirsiniz.


Bu sorunun üstesinden ise aynı miktarda bana açık gelen fondötenle karıştırarak geliyorum. Anca o zaman tam cilt rengimi elde edebiliyorum.


Rengini doğru alsaymışım benim favori fondötenlerimden biri olabilirmiş. Elimdeki stoğu biraz erittiğim bir gün mutlaka 2 numarasını alacağım. Siz siz olun size yardımcı olan görevlilere tamamen güvenmeyin mutlaka kontrol edin :)

4 yorum :

  1. Bende 2 numarasını kullanmıştım ve renk olarak olmasa bile yapı olarak çok memnun kaldığım fondötenlerden birisidir,yağlı ciltlere mutlaka tavsiye ederim ama sanrım genel olarak tüm renklerinde bir uyuşmama sorunu var alırken baya kararsız kalmıştım ama yinede hakkıyla sonuna kadar kullandığım ve tekrardan almayı düşündüğüm fondötenlerden biridir :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumun için :) Elimdekileri biraz bitirebilirsem doğru rengi almak hala aklımda

      Sil
  2. Elimdekiler bitince buna bir şans verebilirim karma-yağlı ciltlere iyi gelen kalıcı olan pek fondöten yok piyasada. O satış elemanlarına güvenmediğim için ne alsam kontrol ediyorum ben çünkü başıma çook olay geldi ağzım yandı artık.. Güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öneririm eğer karma veya yağlı ciltliysen :) Dediğin gibi parlama yapmayan fondöten bulmak zor oluyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...