Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essence Long Lasting Rujlar || Natural Beauty&Coral Calling

11 Nisan 2014 Cuma

Essence Long Lasting Rujlar || Natural Beauty&Coral Calling

Herkese merhaba!:) Bu aralar Essence'in ürünlerine baya ilgi gösterir oldum, bunun sebebi de önceden bu markaya karşı çok önyargılı olmam olabilir. Herşeyi araştırıp aldığımdan henüz memnun kalmadığım bir ürünü olmadı. Bugünün konuğu ise geç keşfedip bu aralar elimden düşüremediğim Long Lasting serisinin rujlarından Natural Beauty ve Coral Calling.


Essence'in diğer rujlarına göre bu serinin ambalajını çok şık buldum. Daha kaliteli duruyorlar. Yapı olarak konuşmak gerekirse benim bir rujdan beklediğim bütün özelliklere sahip. Dudakları kurutmuyor, çizgilere dolup kusurları belli etmiyor ve bu tabiki tercihe bağlı fakat mat durmuyor.


 
Tek dezavantajı serinin adının Long Lasting olmasına rağmen çok kalıcı olmamaları. Ruj tazelemeyi seven biriyseniz bunu çok sorun etmeyeceğinize eminim :)


Tercih ettiğim ilk renk olan Coral Calling adı üstünde tam bir coral. Yazın kullanmaya çok uygun ve bu senenin moda rengi aynı zamanda. Natural Beauty ise fotoğrafta nude gibi çıksa da aslında içinde leylaklık daha fazla olan çok tatlı bir pembe. Benim rujda her gün kullanmak için en en sevdiğim ton ve aldığım günden beri başka ruja elim gitmedi.


Bu seriden denediğiniz renk var mı? Önerilere her zaman açığım, sevgiler :)

16 yorum :

  1. ikiside birbirinden güzel renkler ve dudakta duruşu çok hoş güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Sanırım 07 numarasını alacağım bulursam. Aynı tonlarda Rimmel Kate Moss kullanıyorum ve çok az kaldı. 1 numarası da tam yaz içinmiş ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rimmelinkiler benim dudagimi bir yerden sonra kurutuyor, bunda oyle birsey yok mesela :) ondan sonra bu seriye bir bak mutlaka

      Sil
    2. Tamam mutlaka bakacağım ^_^

      Sil
  3. 04 ve 07 bende var ikisini de çok seviyorum. Bence renk skalasını genişletmeliler. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün baktım baya daha rengi varmış aslında, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bende de Natural Beauty bir de nude rengi var gerçekten çok güzel bir seri güle güle kullan tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yasemincim :) Nude olan benim de aklımdaydı denk gelirsem bakayim

      Sil
  5. Natural Beauty 07 rengini bende çok severek kullanıyorum. Günlük kullanıma uygun çok doğal bir rengi var.

    Coral Calling renginin sende duruşunu çok beğendim. İlk fırsatta bu rengini de alacağım sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim tam yazlık :)

      Sil
  6. İkisine de bayıldım ve almayı düşünüyorum, sana çok yakışmışlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) begenmene cok sevindim ozellikle coral olan sana cok yakisir

      Sil
  7. 09 olan rengi de çok hoş tavsiye ederim. 07 ve 01 ne güzel iki renktir yahu. Benim de aklımda nude rengi almak var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bakacagim, tesekkur ederim :)

      Sil
  8. Aynı renkleri kullanıyormuşuz Ece'cim:) güle güle kullan. 13 numarasına göz at:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...