Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Cilt Bakım Rutinim ve Vazgeçilmezlerim

16 Nisan 2014 Çarşamba

Cilt Bakım Rutinim ve Vazgeçilmezlerim

Merhabalar, bugün uzun zamandır aklımda olan bir yazıyı yazıyorum. Bu kadar beklememin sebebi de farklı farklı ürünler deneyip hangisinin işe yarar hangisinin gereksiz olduğuna karar vermek istememdi. Cilt bakım rutinimdeki ürünler bu sebeple sıklıkla değişti, bitenlerin yerine farklı ürünler geldi. Bugün sizlerle bana en çok uyduğunu düşündüğüm cilt bakım ürünlerini ve bunları nasıl kullandığımı paylaşmak istiyorum.



1-Temizleme



Temizleme adımında kullandığım 3 ürünüm var. Bu adımda genel olarak makyajımı temizliyorum.

• İlk olarak Neutrogena göz makyajı temizleyicisiyle göz makyajımı çıkarıyorum. Çift fazlı ve yağlı bir temizleyici olduğundan eyelineri rimeli hiç uğraştırmadan çıkartıyor. Vazgeçilmezim diyebileceğim bittikçe tekrar alacağım bir ürün.

• Daha sonra Vichy'nin yüz temizleme losyonuyla yüzümdeki makyajı siliyorum. Bu derinlemesine bir temizlik sağlamıyor, sadece üstten şöyle bir alıyorum. Bundan önce Bebak'ınkini kullanıyordum aralarında pek bir fark göremedim.

• İşte yine dönüp dolaşıp tekrar aldığım bir ürün. Vichy'i kullandıktan sonra üstünden bir de Biodermayla geçiyorum. Fakat şunu söylemeliyim ki genelde sadece Bioderma sensibio h2o ile geçiyorum tembelliğim yüzünden :)

2-Arındırma


• Cildimdeki makyajdan kurtulduktan sonra yüzümü Avene'in sivilceye meyilli ciltler için olan yüz temizleme jeliyle yıkıyorum. Şuana kadar kullandığım en iyisi diyebilirim. Cildim yağlı değil de karma olduğundan bu tarz ürünler yanaklarımı kuruturdu, bu yıkadıktan sonra yumuşacık bırakıyor. Yine vazgeçilmezlerimden.

•Kiehl's in bu peelingini haftada 2 kez duşta uyguluyorum. Çok güzel kokuyor ve ölü hücrelerden cildi arındırıyor. Detaylı yazısı burada .


3- Nemlendirme




Benim için en önemli adım, nem dengesini sağlamak en az temizlemek ve arındırmak kadar önemli.

 • Loreal Skin Perfection serisinin nemlendiricisini yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum. Çoğu yerde okuduğum gibi cildimde mucizeler yaratmadı fakat nemlendirmesi ve çabuk emilmesi güzel. Bir diğer kullandığım nemlendirici ise Clinique'in ddmg isimli nemlendiricisi. Bu ürün jel kıvamında karma ve yağlı ciltler için olanı. Uygun fiyatlı bir alternatifini bulmuşken bitirince tekrar alır mıyım emin değilim.

• Nem maskeleri kullanmayı da çok seviyorum. Nuxe'un bu nem maskesi o kadar güzel yasemin kokuyor ki tarif edemiyorum. Nem vermesi güzel, kullandıktan sonra durulamayabiliyorsunuz. Cosmed'in nem maskesini de seviyorum içinde vanilya tohumları var. Cildi yumuşacık bırakıyor bundan sonra ayrıca bir nemlendirici uygulamıyorum.

• Göz kremi olarak Kiehl's markasının avokadolu göz kremi vazgeçilmezim. Sabah akşam uyguluyorum. Detaylı anlatımım şurada . Son olarak ise çantamdan ve makyaj masamdan ayırmadığım Blistex Med Plus. Kuru dudaklarıma bir tek bu iyi geliyor. Denediğim diğer eos, burts bees gibi nemlendiriciler tedavi etmedi.

Biliyorum biraz uzun bir yazı oldu sonuna kadar okuyacak sabrı gösterebildiyseniz gerçekten çok teşekkür ederim :) Sizin cilt bakımında vazgeçilmezim dediğiniz bir ürün var mı? Görüşmek üzere :)




9 yorum :

  1. Sabırlıyımdır bebeğim:p Şu Kiehl's'e artık bakmam lazım sanırım... Tenk yu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirim sabirlisindir :* Bak artik bence de :)

      Sil
  2. Canım bence cok guzel bir yazı olmus. Ben Kiehl's goz kreminin testerını denedim ve cok begendim.Yaz icin agır olacagını dusundugum icin almadım ama kıs icin almayı dusunuyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Yoğun nemlendirme sevdiğimden yaz kış vazgeçilmezim kendisi

      Sil
  3. Avene jel için genelde çok kötü şeyler okudum, beğendiğini okuyunca şaşırdım. Kiehl's göz kremini şu anki kremim bitince alabilirim. Benim açıkçası işte budur dediğim bir cilt ürünü daha çıkmadı ama Clinique All About Eyes oldukça iyi bir göz kremiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clinique'i ben de kullanip sevmistim ama bunun yeri ayri oldu bende :)
      Avene'i duyunca ben de sasirdim simdi senden

      Sil
  4. Ece merhaba blogunu yeni keşfettim çok güzel tam benlik :) ben de beklerim canım :)
    sevgiler görşmek üzere

    YanıtlaSil
  5. Blogun ve yazıların çok güzel çok sıkıcı yada anlamsız değil teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bem teşekkür ederim beğenmenize sevindim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...