Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Son Zamanlarda Hangi Ojeleri Sürdüm? #2

26 Mart 2014 Çarşamba

Son Zamanlarda Hangi Ojeleri Sürdüm? #2

Merhabalar, geçtiğimiz haftalarda ilkini yazdığım son zamanlarda hangi ojeleri sürdüm serisinin ikincisiyle karşınızdayım. Bu sefer süreyi uzun tuttum çünkü çoğu zaman ya kendimi tekrarladım ya da üşengeçliğime yenilip çoğu günü ojesiz geçirdim.
Genellikle pembe ve tonlarını seçmişim. Bakalım son zamanlardaki tercihlerim neler olmuş?

İlk olarak Flormarın Rose Taboo isimli ojesini sürdüm. Kışa çok yakıştırdığım bir renkti.




Havanın karanlık olduğu günlerden birinde siyah oje sürmeyi tercih ettim. Yüzük parmaklarıma da simli oje uyguladım. Siyah ojenin asaleti kesinlikle başka.


Geçtiğimiz hafta artık güneşin kendini iyice göstermesiyle yine Flormarın Raspberry Pink isimli ojesini sürdüm. Bu ojeyi geçen yaz da çok kullandım öyle görünüyor ki bu yaz da severek kullanacağım.


İnstagramda paylaştığımda ise en çok beğenileni bu oldu. En sevdiğim 5 oje listesi yapsaydım ona rahatlıkla girerdi. Rimmel Londonın Ring a Ring o' Roses isimli ojesi. Detaylı yazısı blogumda mevcut.


Paylaşımlarımı ilk olarak instagram üzerinden yapıyorum ve en aktif olduğum platform orası. Beni daha yakından takip etmek istiyorsanız (@ecegucel) sizi de bekliyorum :)


5 yorum :

  1. FLormar Rose Taboo benim favorim çok seviyorum o rengi herşeye uyum sağlayabliyor :)

    YanıtlaSil
  2. İlk oje erçekten çok hoş :)) Bir de ben siyah ojenin duruşunu, parlaklığını falan çok beğendim. Hangi marka acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Flormarin bildigimiz siyah ojesi :) ustunde nyc turbo dry top coat var. Dun ogrendigime gore nyc artik bunu uretmiyormus. Baya uzuldum :(

      Sil
  3. http://www.a-dan-z-ye.com/index.php
    ihtiyacınız olan tüm makyaj ürünlerini bu siteden uygun fiata bulabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...