Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Maybelline Great Lash Lots Of Lashes || Rimel İncelemesi

14 Mart 2014 Cuma

Maybelline Great Lash Lots Of Lashes || Rimel İncelemesi

Merhabalar, uzun zamandır ürün incelemesine blogumda yer vermediğimi farkettim. Bu yüzden de son 1 haftadır denediğim ve artık yorumlamaya hazır olduğum bir ürünü sizlerle paylaşmak istedim. Ülkemizde olan kozmetik markalarının neden her ürününü getirmediğine hala bir anlam verebilmiş değilim. Bunların başında da Maybelline geliyor. Fit Me serisi, bugün bahsedeceğim rimeli, babylips dudak nemlendiricileri, color tattolar, makyaj bazları hala gelmeyen ürünleri arasında. Burada olmayan da birden değerli oluyor insanların gözünde doğal olarak :)

Bu rimel de en çok merak ettiğim ürünler arasındaydı. Bunun iki çeşidi var. Şurada görebileceğiniz ilk çıkan versiyonu ve benim bugün yorumlayacağım Lots of Lashes versiyonu.





Dedim ya burada olmayan insanların gözünde değerli oluyor, büyük umutlarla aldığım bu rimel beni biraz hayal kırıklığına uğrattı. Beni ilk çeken şey tasarımı ve fırçasının farklılığı olmuştu. Kullandıktan sonra anladım ki bu rimel kısa kirpiğe sahip olanlar için çok uygun. Kirpikleri gerçekten tek tek ayırıp uzatıyor. Fakat dolgunluk namına hiçbir şey yapmıyor.


Kirpiklerin dibinden ve hızlıca uygulanması tavsiye edilmiş. Gerçekten de çok çabuk kuruyan bir rimel. Bu yüzden ikinci ve üçüncü katlar hemen ilk katın kurumasını beklemeden uygulanmalı. Ben kendisini alt kirpik rimeli olarak kullanmayı daha uygun buluyorum şuan için. Gözaltlarına dökülme yapmayıp alt kirpiklerimi güzel bir şekilde belirginleştiriyor.

Kısacası beklentiniz dolgunluk değil, tek tek ayrılmış uzun kirpikler ise çok seveceğiniz bir ürün. Benim gibi hem dolgun hem uzun kirpikler ise istediğiniz pek size göre değil. Benim için olmasa da olur ürünler kategorisinde yerini aldı :)

7 yorum :

  1. Rimel tasarımı benim de hoşuma gitti.Aslında bana uygun bir rimelmiş.Kirpiklerim sık ama çok uzun değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık ama uzun değilse bir gün deneme şansın varsa bak derim o zaman :)

      Sil
  2. Türkiye de satışta olduğu zaman insallah :)

    YanıtlaSil
  3. Aaa Amerikalı kızlar deli gibi övüyorlardı dolgunlaştırıyor uzatıyor bilmem ne diye valla güvenmemeli bunlara ne söyleseler dandik çıkıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben nedense Amerikali bloggerlarin soylediklerine pek guvenmiyorum :) guzel uzatiyor ama

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ben kullanıyorum ve sadece rimel ve rujla makyajımı bitirdiğim için sade ve şık oluyor bence... Makyajı silerken 3-5 kirpik oluyo ama pamukta ona üzülüyorum bir tek... Hediye gelmişti bu bitince nerden bulabilirm ki??

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...