Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Maybelline The Eraser Eye Concealer/Kapatıcı

28 Mart 2014 Cuma

Maybelline The Eraser Eye Concealer/Kapatıcı

Merhabalar, bugün Maybelline'in bir diğer güzel ürünü ile devam etmek istedim. Uygun fiyatlı ürünler kategorisinde en sevdiğim markalardan biri olan Maybelline nedense bu güzel kapatıcısını da buraya getirmemiş .:)


İncelemeye ambalajından başlayacak olursak; oldukça ilgi çekici bir paketlemeye sahip olduğunu söyleyebilirim. Ucu daha önce alışık olmadığımız bir şekilde sünger aplikatörlü bu yüzden çok rahat bir uygulama sağlıyor. Süngerin altındaki mekanizmayı çevirdikçe de ürün gelmeye başlıyor. Hijyenik açıdan bu ne kadar güzel orası tartışılabilir olsa da ben aplikatörünü çok seviyorum.




Yapısı ise oldukça ince. İnce demem kapatıcılığı az anlamına gelmesin; orta kapatıcılıkta bir ürün. Eğer gözaltlarınız sorunlu değilse seveceğiniz bir ürün olacaktır. Malesef benim gözaltımdaki morluğu tamamen gizleyemiyor. Bir correctorın üstüne kullanmak daha mantıklı olacak gibi.

Uygulamamı ve kapatıcılığını adım adım göstermeye çalıştım. Bendeki rengi Light ve morlukları kapatmakta, aydınlatmakta nasıl bir iş çıkardığını aşağıdaki fotoğrafta daha iyi görebilirsiniz.


Burada satılsa benim tekrar tercih edebileceğim bir ürün olur. Tam örtücülük istemediğim zamanlarda kullandığım bu kapatıcı ulaşma şansınız varsa önerebileceğim ürünler arasında. Umarım bir fikir verebilmişimdir, görüşmek üzere :)

11 yorum :

  1. keske burada olsa bende cok merak edıyorum bu yazkı yurtdısı seyahatınde alınacaklar lıstesınde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu ve Fit Me serisinin kapatıcısını denemeni öneririm

      Sil
  2. benim sormak istedigim bir sey var: bu urun sungeri olmadan kullanılabiliniyor mu? yani urunu sungerinden bagımsız bir sekilde alabiliyor musunuz?

    http://lifewithhk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. aaaa ben daha kapatıcı bi ürün sanıyodum bunu gelsin istiyodum ama gelmesede olur :D napıcaz bz bu morluklarımızla ah ah :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü bir kapatıcı kesinlikle değil ama bana tam örtücülük için yetersiz geldi :) corrector şart bize diyorum

      Sil
  4. O kadar çok övüldü ki hala merak ediyorum dayanamayıp bi yurtdışı alışverişi yapabilirim hatta hemen yapsam iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceydacım senin zaten henüz alışverişe karşı koyabildiğini görmedim ki :) Merak ediyorsan dene tabiki sen seversin bence bunı

      Sil
  5. Güzel bir ürüne benziyor umarım gelir ve bizde deneme şansı elde ederiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sesimizi duyup getirirler :)

      Sil
  6. Harika bir ürün cildi yormadan çok güzel ve ince bir şekilde kapatıyor :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...