Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Gratis&Watsons İndirimi || Neler Aldım?

6 Mart 2014 Perşembe

Gratis&Watsons İndirimi || Neler Aldım?

Biliyorsunuz ki dört gözle beklediğimiz Gratis ve Watsons'ın kadınlar günü indirimi nihayet başladı. Bu indirim 6-9 Mart arası geçerli olacak. Aslında almak istediğim pek birşey yoktu sadece Loreal'in skin perfection serisinin övüle övüle bitirilemeyen nemlendiricisini alacaktım yanına bir iki ufak birşey daha ekledim. (Herzamanki gibi)

Hem Gartise hem Watsonsa gitmek zorunda kaldım çünkü iki mağazada da farklı ürünler indirimdeydi.






-Loreal Watsonsda %50 indirimdeydi. Bu fırsatı hemen değerlendirip bu kreme 30 lira yerine 15 liraya sahip olmuş oldum. Herkes seni çok övüyor bütün izleri geçiriyormuşsun. Lütfen cildime iyi gel :)

-Soyulabilen maskeyi uzun zamandır denemek istiyordum. Yağı ciltten güzel temizlediğini duymuştum.  Tam boyunu almak yerine ilk önce tek kullanımlık boylarını almayı tercih ettim. Gratise özel ürünlerde %50 indirim vardı. Tanesi 3,95ti indirimle 1,98'e gelmiş oldu

-Benri kare pamuk zaten makyajı temizlemek için olmazsa olmazlardan. Rafta kalan sonuncuyu kaptım. 3,95'ten 1,98'e düştü.


-Bigudiler her zaman ilgimi çekmiştir ama ben pek beceriksizim. Hazır indirim varken denemek istedim. Yapabilecek miyim orasını göreceğiz. Bu da gratise özel olduğundan  5 liradan 2,5 liraya düştü.

- Son olarak ben ödeme yaparken kasadaki bayan palmolive büyük boy duş jelleri indirime özel 5 lira ister misiniz diyince body butter serisinin denemediğim bir çeşidi olan çilekliyi de aldım.

Sanırım indirimler konusunda yavaş yavaş bilinçleniyorum. Geçen sene bu indirimde harcadığım miktar ve şuan harcadığımın arasında dağlar kadar fark var :) Watsonsda Rimmel Wake Me Up fondöteni almamak için kendime eziyet ettiysem de kendimi kurtarabildim. Umarım yazım yardımcı olmuştur. İndirimden siz neler aldınız veya almayı düşünüyorsunuz?

17 yorum :

  1. güle güle kullan canım, mesai bitiminde soluğu gratiste almayı planlıyorum :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim siz de aradıklarınızı bulursunuz umarım :)

      Sil
  2. Canim guzel gunlerde kullan aldiklarini:))

    YanıtlaSil
  3. Bugün soluğu gratiste aldım yarın watsons o zaman :)))) güle güle kullan ecee aldıklarınıı :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu sefer watsonsın indirimini daha çok beğendim. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Bende gratiste the balm indirimini heyecanla bekliyordum. ve %50 indirim ama mağaza calışanları bazılarına indirimli etiketi bazılarına indirimsiz etiket yapıştırdığı için aramızada baya sorun oldu ama tabiki hot mama allık ve far bazını kaptım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gün öyle sorunlar olabiliyor bazı ürünlerde indirim tanımlanmamış oluyor bugün de benim önümde yaşandı aynısı. Çok güzel ürünler seçmişsin güle güle kullan :)

      Sil
  5. Bende bu indirimi loreal nemlendirici için bekledim darısı başıma :) güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyordum, umarım memnun kalırım. Sen de bulursun umarım gittiğinde :)

      Sil
  6. ben de nude tude paletini istiyorum ama ancak cumartesi uğrayabileceğim düşünülürse tahminen hayır indirimde alamayacağım :(
    Neyse sen aldıklarını iyi günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hiç belli olmuyor reyonun altındaki çekmecelere bakmayı unutma sakın çaktırmadan

      Sil
  7. Güle güle kullan canım aldıklarını =)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle benimkide kendimi tutabildiiğim bir alışveriş oldu! :) Okumak isteyenler için alışverişimi şuraya bırakıyorum :) Güle güle kullanın hepsini özellikle maskeyi merak ettim!
    http://1rimel1allik.blogspot.com.tr/2014/03/8-mart-dunya-kadnlar-gunu-gratis.html#gpluscomments

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim siz de gule gule kullanin okuyacagim hemen

      Sil
  9. Your blog is amazing! i’m impressed by your design & photos!
    and you outfits deserve separate attention!
    everything is magnificent! would you like to follow each other?

    will be happy to see you in my blog!
    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...