Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Essence || Grey Headed Lovebird Göz Kalemi

18 Mart 2014 Salı

Essence || Grey Headed Lovebird Göz Kalemi

Herkese merhaba :) Biliyorsunuz ki Essence geçtiğimiz haftalarda Love Letters isimli yeni bir koleksiyon çıkardı. Essence'in birçok ürününü kaliteli bulmasam da göz kalemlerine ve dudak kalemlerine bayılıyorum. Bu yüzden bu kalemi duyar duymaz aramaya başladım ve bulduğum gibi de aldım. Biliyorum göz kalemi yazıları aslında sıkıcı oluyor, bu yüzden kısa tutmaya çalışacağım.





-Ürünün ambalajı oldukça şık ve arkasında dağıtmak için bir sünger bulunuyor.
-Kalemin yapısı yumuşacık. Çok rahat sürülüyor.
-Çok yumuşak olmasından mı bilmiyorum keskin bir hat elde edemiyorsunuz.
-Bu sebepten dolayı da dağılma yapıyor ama akmıyor.
-Ben rengini çok sevdim. Gri diyemem ama füme, taupe olarak tanımlayabilirim.




-Kalemi aldığım gün instagramda paylaştığımda bir takipçim bunun kaş kalemi olarak kullanıp kullanılamayacağını sordu. Sonradan düşündüm ve açık kumrallara aslında uyabilecek bir renk olduğunun farkına vardım.
-Kalıcılıktan söz etmem gerekirse pek kalıcı değil. Yukarıdaki fotoğrafı çektikten sonra elimi yıkadığımda neredeyse tamamı çıktı. Benim gibi sabahları makyaj yapıp arada uykusuzluktan gözlerinizi ovuşturuyorsanız muhtemelen çıkacaktır :) 

Benim renk, yapı olarak çok beğendiğim fakat kalıcılık açısından beni çok memnun etmeyen bir göz kalemi oldu.  Gri tonlarında bir göz makyajı yapmışsam alt kirpik diplerime sürerek kullanıyorum. Hoş bir görüntü ortaya çıkıyor. Siz nasıl buldunuz? Sevgiler :) 

6 yorum :

  1. Ben de rengini beğenerek aldım.Çok yumuşak,sürümü kolay.Dediğin gibi kalıcılığı çok iyi değil.Kaş kalemi olarak ilk gördüğümd aklıma geldi ve denedim.Sarışın olduğum için bana koyu geldi ama kumrallar için çok güzel bir kaş kalemi olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de ben deneyeyim kaş kalemi olarak :) Kalıcılığı da iyi olsa çok güzel olacakmış

      Sil
  2. Renge bayıldım ama kalıcı olsaymış keşke =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ya, kalıcı olsa favori kalemlerimden biri olurdu

      Sil
  3. Kararsız kalıp geri bırakmıştım ben bu kalemi:) Kalıcı olmaması kötüymüş, çünkü benim gözlerim dışarıya adım atar atmaz inanılmaz sulanıyor:/ Sürekli gözlerimi sildiğim için hiç kalmazdı herhalde bende de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sana göre değilmiş zaten :) Ben de altına sürüyorum işte öyle iyi oluyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...