Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Dermomarket.com İle Tanıştınız mı?

27 Mart 2014 Perşembe

Dermomarket.com İle Tanıştınız mı?

Merhabalar,

Hepimiz en az 1 kere de olsa dermokozmetik sitelerinden alışveriş yapmışızdır. İyi kötü hepimizin bu konuda deneyimleri olmuştur. Bugün sizlerle ürünlerinin kalitesine güvendiğim ve ürün çeşitliliğini sevdiğim dermomarket.com'dan bahsetmek istiyorum.





Açıkçası daha önce bu tarzda bir yazı yazmamıştım. Dermomarket.com benimle iletişime geçtiğinde güvendiğim bir site olduğundan çok sevindim. Daha önce birçok blogger arkadaşım bu site hakkında çok olumlu yorumlarda bulundu, bir de benden dinleyin istedim.

Öncelikle çok güzel kampanyalar yapan bir site, takip edip yakalarsanız birçok ürünü piyasa fiyatından çok daha uygun fiyata alabilirsiniz. Son kullanma tarihleri konusunda da oldukça titizler. Müşterileri hizmetlerini de başarılı bulduğum dermomarket.com siparişinizin her adımını size bildiriyor. Aynı zamanda 99 lira ve üzeri siparişlerinizde kargo parası ödemiyorsunuz. Ürün çeşitliliği çok fazla ve birçok markayı bünyesinde barındırıyor.

Benim en çok ilgimi çeken markaların başında MAC geliyor. Çünkü sitede MAC ürünlerinde %10 indirim mevcut, toplu alışverişlerde güzel bir indirim oluyor bu sayede. Avene, Clinique, Burt's Bees, Mavala, La Roche Posay ise ilgimi çeken diğer markalar.

Peki dermomarket.com da başka hangi markaları bulabiliriz?


Favori dermokozmetik markalarımdan biri olan Bioderma'nın ürünleri dermomarket.com da.



En ucuz Mustela ürünlerini dermomarket.com da bulabilirsiniz.





Birbirinden çeşitli Vichy ürünleri avantajlı fiyatlarıyla dermomarket.com da.

  

Saçlarınızın dökülmesinden şikayetçiyseniz Vichy Dercos ürünlerini incelemenizde fayda var diye düşünüyorum. Her türlü sorun için alternatifleri var. Vichy Dercos ürünleri dermomarket.com da.


Siz de benim gibi uzun zamandır güvenilir, hızlı, müşteri ilişkileri kuvvetli bir site arıyorsanız artık buldunuz demektir!:) Bundan sonra da bu özellikleriyle dermokozmetik alışverişlerimde tercih etmeye devam ettiğim bir site olacak.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...