Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Çekiliş Sonucu

5 Mart 2014 Çarşamba

Çekiliş Sonucu

Merhabalar :) Sanırım sizden çok ben heyecanlıyım bu çekilişin sonucunu açıklarken. Biliyorsunuz ki bu benim yaptığım ilk çekilişti ve benim için bu yüzden daha özel. Çekiliş 3 hafta sürdü ve beklediğimin de üstünde bir katılım oldu. Bunda bazı blogger arkadaşlarımın çekilişi duyurmasının da etkisi çok büyük. Toplamda 273 yorum vardı. Fakat takip ettim diyip takip etmeyenleri ve mail adreslerini bırakmayanları elemek zorunda kaldım. Çekilişi duyurdukları linkleri eklemeyenlerin de bazı ek haklarını çok istesem de veremedim adil olmak adına. Ek haklarla beraber toplamda 434 katılım hakkı vardı. Bakalım bu çekilişin kazananı kim olmuş?


 
Kazanan 335. numara oldu



Tebrikler Ezgi :) Sana mailini gönderiyorum. 2 gün içinde geri dönüş alamadığım takdirde çekilişi tekrarlayacağım. Kısa zaman sonra bir çekiliş yapmayı daha istiyorum. Görüşmek üzere...

1 yorum :

  1. Çok teşekkür ederim, çok sevindim:)) Gönderdim iletişim bilgilerimi ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...