Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: 3 Aylık Bitenler || Aralık-Ocak-Şubat

2 Mart 2014 Pazar

3 Aylık Bitenler || Aralık-Ocak-Şubat

Merhabalar, tembel bir bloggerın bitenler yazısına hoşgeldiniz. Aralık ayında hiçbirşey bitiremediğimden Ocak ile birlikte yazarım diye düşünmüştüm. Hadi biraz daha biriksin diye beklerken 3 aydır yazmadığımı farkettim.

Bakalım 3 Ay Boyunca Neler Bitirmişim?





Loreal Makyaj Temizleme Suyu: Makyajı pek iyi temizlediğini düşünmüyorum. Bir daha almam.
Nivea Tonik: Nivea'nın toniklerini çok seviyorum. Yüzümü yıkadıktan sonra kalan makyajı güzel çıkarıyor. Şuan başka bir çeşidini kullanıyorum.
Effaclar Duo: Bundan daha önce de iki tüp bitirdim. Ara ara yüzümde çok sivilce çıktığı dönemler oluyor. O zamanlarda kullanmayı tercih ediyorum.
Neutrogena Yüz Temizleme Jeli: Bunu duşta kullandım ve 5 ayda anca bitti. Memnun kaldım bir daha alabilirim. Yüzümü kurutmadı duşta kullanmak için yeterli bir temizleyiciydi.



Benri Aseton: Gerçekten nefret ettim. Koyu renk ojeleri silerken bütün elim oje oldu. Bir daha asla almam.
BBW Vücut Losyonu: Hala kurabiye, krema, vanilya gibi kokmayı sevdiğimden çok severek kullandığım bir krem oldu. İndirimde denk gelirsem tekrar alabilirim.
Gliss Şampuan: Cansız ve mat saçlar için olan serisindendi. Fakat zaten çok çabuk yağlanan saçlarımı daha kötü yaptı. Hergün saçlarımı yıkamak zorunda kaldım. Bir daha almayı düşünmüyorum.


Makyaj Temizleme Mendilleri: Bunlardan çok kullanır oldum. Makyaj temizleme rutinime ilk olarak bunlarla başlıyorum. Bebakınkini ne kadar sevmediysem Fresh'n Softu o kadar sevdim.
Cettua Burun Bandı: Siyah noktaları güzel temizliyor. Çok sık kullanmasam da ayda bir kez uyguluyorum.
Palmolive Body Butter Vanilyalı: Kokusunu çok sevdim, fakat kalıcı değil. Duşunuzu keyifli hale getiriyor sadece. Büyük ihtimalle başka çeşitlerini de denerim.
Dove Sabun: Ellerimi ve fırçalarımı yıkamak için vazgeçilmezim. Sürekli bitiyor :)
Benri Pamuklar: Birçok kişi gibi benim de favorim benri pamuklar. Kare olanları yüzüm, yuvarlak olanları tırnaklarım için kullanıyorum.


Rimeller: Clinique high impact daha önce kullanıp sevdiğim bir rimeldi. Bu da küçük boyu. Günlük kullanım için uygun dolgun kirpikler istiyorsanız size göre değil. Maybelline the falsisesi ilk başlarda sevsem de bir süre sonra aşırı göz altlarıma dökülmeye başladı, kullanamadım.
Maybelline Eyeliner: Rengini çok severek aldım ama bendeki çok çabuk kurudu. Malesef çok az kullanılmışken çöpe gidiyor.
Blistex: Dudakları tedavi etme konusunda tek geçerim. Bittikçe alıyorum.
Flormar Smokey Eye Göz Kalemi: Bundan da kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum. Şuan başka bir siyah kalem deniyorum.
Ojeler: Kıvamları değiştiği için çöpe gidiyorlar.


Clinique Moisture Surge Nemlendirici: Kendisi benim favorimdir. Elimdeki bitince yine buna döneceğim, deneme boydu. Blogda detaylı yazısı mevcut.
Rosense Soft Lips: Tedavi etmeyen sadece dudakları yumulşatan bir krem. Benim ihtiyacım daha fazlası olduğu için bir daha tercih etmem.

Sanırım bir daha bitenler yazılarını bu kadar biriktirmeden yazacağım. Bunları sonunda çöpe gönderiyorum :) Görüşmek üzere...

4 yorum :

  1. Palmolive Vanilya aşkının kalıcılığı tenden tene değişiyor mu acaba.Ben çok severek kullandım,çok kalıcıydı.Şaşırdım. :)
    Gliss'i hiç sevmiyorum,hiçte sevemeyeceğim sanırım.Saçlarımı çok kötü yapıyor her çeşidi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Degisiyordur buyuk ihtimalle. Keske bende de kalici olsa :/

      Sil
  2. bende Gliss in şampuanını kullanmıştım ama hiç beğenmedim saçlarım çabuk yağlandı ve ağırlaştı oyüzden bitmesini beklemeden çöpe gitti..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkileri de cok agirlastirdi bir daha almayi dusunmuyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...