Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Pembe Aşkına || En Sevdiğim Pembeler!

21 Şubat 2014 Cuma

Pembe Aşkına || En Sevdiğim Pembeler!

Her kız gibi tabiki benim de pembeye karşı bir düşkünlüğüm, zaafım var. Blogumun tasarımından da belli oluyordur bu. Öyle ki ihtiyacım olmasa bile pembe bir ürün anında dikkatimi çekebiliyor. Bugün sizlerle elimde olan sevdiğim ve benden daha önce de sıkça gördüğünüz ürünlerden topluca bahsedeceğim. Tabiki hepsi o aynı renkte olacak :)








Öncelikle fırçalarla başlayalım;

Real Techniques Blush Brush: Bunu alalı sanırım 1 seneden fazla olmuştur. Real techniquesin şimdiki gibi marketlerde satılmadığı dönemde uzun bekleyişler sonucu ya cloud10beauty'den ya da feelunique'ten almıştım. Yazısını nasıl yazmamışım bilmiyorum. Allık uygulamak için elim başka bir fırçaya gitmiyor. Özellikle çok pigmentli allıkları uygulamakta bunun üstüne tanımam. Yumuşacık ve abartmıyorum sürdükçe yüzünüze daha çok süresiniz geliyor. Kolay temizleniyor ve henüz hiç kıl dökmedi.

Real Techniques Stippling Brush: Daha önce şurada detaylıca bahsetmiştim. Özellikle yoğun kıvamlı fondötenleri ve krem allıkları uygulama konusunda iyi. Fakat ben bu yazıyı yazdıktan kısa süre sonra stippling hareketinin bana göre olmadığını farkettim çünkü çok uğraştırıyor. O yüzden bu ara sadece krem allık uygulamak için kullanıyorum. Fakat seviyorum sonuçta o da bir pembe :)

Essence Allık Fırçası: Yine çok tatlı ve kullanışlı bir fırça daha. Bunu gün içinde makyaj çantamda taşımak için almıştım ve şunu söyleyebilirim ki real techniquesin allık fırçasıyla aynı sonucu veriyor. Yine çok pigmentli allıkları uygulamak için mükemmel. Yapısı sheer (hafif?) allıklar da ise fırçaya daha çok almak gerekiyor. Küçük ve pembe olması nedeniyle yine seviyorum.

H&M Kirpik Kıvırıcı: Bir bakın da söyleyin bundan daha şirin birşey olabilir mi? Kirpiklerimi kıvırmak gibi bir alışkanlığım hiç yoktu. Ta ki bunun güzelliğine vurulup alana kadar!

Allıklara gelecek olursak;


The Balm Down Boy Allık: Daha önce çokça bahsettim ve artık görmekten bıktınız biliyorum. Bu benim hayatımın allığı, hiç birini bu kadar kendime yakıştırmamıştım. Blog yazmaya başladığımda ilk yazdıklarımdan biriydi. Detaylı anlatımı şurada

Nars Angelika Allık: Yine tatlı mı tatlı ışıltılı bir pembe. Son zamanlarda sadece Down Boy ve bunu kullanıyorum desem yeridir. İlk aldığımda bakmaktan kullanmaya kıyamamıştım. İçindeki ışıltılar sebebiyle aydınlatıcı sürmeye üşendiğim günlerde tek başına bunu kullanıyorum, çok da güzel oluyor. Burada yazmıştım.

Mac Stubborn Allık: Tam olarak pembe olmamakla beraber bu kategoriye koymakta bir sakınca görmediğim allık. Rengi çok güzel ama yapısının pro longwear olmasından dolayı sürmesi çok çok zor. Rt allık fırçasıyla bile fazla kaçıyor ve üstünden pudra fırçasıyla geçip dağıtıyorum. Rengi çok alışılmışın dışında ve güzel, orası ayrı :)
Yazısı ise burada mevcut.

Estee Lauder Aydınlatıcı Pudra: Pudra dese de ben bunu allık olarak kullandım ve kullanıyorum. Dudaklar yoğun olduğunda varla yok arası bir görüntü verdiğinden seviyorum

Rujlar;



Mac Creme Cup Ruj: Bir ara çok severek kullandım ama dudaklarım kötü durumda olduğu için bu ara pek kullanamıyorum. Cremesheen yapısının dudakları nemlendirdiğini de düşünmüyorum açıkçası. Şuana kadar denediğim en kötü mac ruj bitişi diyebilirim. Fakat ilk Mac rujum olması sebebiyle yeri bende ayrıdır.

Sephora Rujlar: Biri mat yapı da bitmek üzere olan da şurada bahsettiğim en sevdiğim rujum. Mat olanı renginden dolayı yazın tercih ediyorum ama diğeri gözbebeğim. Rengini tam anlamıyla veriyor ve ıslak bir bitişi var. Kokusu da tadı da muhteşem.

H&M Lipgloss: Renk harika ama yapısı için aynısını söyleyemem. Fazla yapış yapış. Genelde nude rujların üstüne sürmeyi tercih ediyorum. Zaten 1.95 gibi bir fiyatı vardı, neyse ki artık satılmıyor.

Rosense Lip Balm: Bu ara severek kullanıyorum. Yatarken kullanmayı tercih ettiğim bir ürün, nemlendirmesi güzel.

Benim favori pembelerim bu şekildeydi. Umarım keyif aldığınız bir yazı olmuştur.  Eğer yapmak isterlerse Ezgi ve Selinin de böyle bir post hazırlamasını istiyorum, onların da sevdiği pembeleri merak ediyorum. Bu ara böyle değişik fikirler üretmeye çalışıyorum. Siz de fikrinizi söylerseniz beni çok mutlu edersiniz :)
Görüşmek üzere!








17 yorum :

  1. bayılırım pembeyee ne güzel şeyler onlar öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum vazgeçemeyeceğimiz renkler arasında

      Sil
  2. Pembeeee <3 =) Benimde en sevdiğim renk pembedir ^^ Şöyle bi düşündüm de cidden çok fazla pembe ürünüm var =) Gözüm gönlüm açıldı bakarken =D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün sana burada bir pembe aşığı görüyorum dedim ya :) Ondan sonra bu post aklıma geldi

      Sil
  3. Pembe pembe gönlüm sende :) Ne pembiş bir yazı olmuş içim açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de yazarken çok keyif aldım :)

      Sil
  4. Esmer olduğumdan nedense elim hiç pembelere gitmez makyajda. Kahve, bronz, şeftali ve yeşiller sarmış dört bir yanımı :) Pembe allığım hiç yok rujum da sadece 1 tane. Önerin var mı esmerler için sürünce çiğ durmayacak pembe ruj ve allık için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmerlerde bronz tonlarini cok begeniyorum ben de. Allik olarak Nars Amour'a ve The Balm Frat Boy'a bakabilirsin belki. Ikisi de pespembe degil iclerinde az da olsa seftalilik var. Hemen googledan aratip bak :) Ruj onerisi suan aklima gelmedi acikcasi gelirse mutlaka soylerim

      Sil
  5. pembe pembe pembeee...o fırcalar ne güzel hemen bakacagım peki bu marketlerde satılan real tec. fırcalar nette satılan fiyata göre daha mı pahalı yoksa hemen hemen aynı mı? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdışındaki kur'a göre fiyatlandırmışlar burda da yani gayet uygun. Instagram satıcıları ederinden çok daha fazlaya satıyordu :)

      Sil
  6. Ay bayıldım hepsi bir harika cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  7. Keyifle okudum canım emeğine sağlık :))

    YanıtlaSil
  8. Merhaba blogum 1 aylık oldu bugün bir çekiliş başlatacağım yorumlarınızı bekliyorum.. :) iyi günler http://cemreycn.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...