Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Pastel Pro Fashion Far Paleti 16 || Yakın İnceleme

19 Şubat 2014 Çarşamba

Pastel Pro Fashion Far Paleti 16 || Yakın İnceleme

Blogumu bir süredir takip ediyorsanız bazı markalara hiç şans vermediğimi farketmişsinizdir. Bunların başında da Türk markaları yer alıyor. Bunun sebebi birçoğunuz gibi benim de kafamda onlar kalitesizdir algısının olması. Fakat bu algı firmaların yaptığı atılımlarla benim için son zamanlarda yavaş yavaş değişmeye başladı. Bu beni çok mutlu ediyor çünkü uygun fiyata kaliteli ürün bulma şansımız artıyor. Benim için Pastel de sadece ojeleriyle tanıdığım o markalardan biriydi. Blogger etkinliğimizde bize bir paket göndermeseydi belki de ne kadar değiştiğini bilemeyecektim :)

Bize gönderdiği paketin içinden çıkan 16 numaralı far paleti de bugün inceleyeceğimiz ürünü.







Ambalajını sevdiğimi söyleyebilirim. İnce ve yer kaplamıyor. Üst kısmında da bir aynası var bu yüzden kullanışlı; içinden çıkan fırçayı pek sevdiğimi söyleyemeceğim. Tüm göz kapağına far sürmek için oldukça küçük.

Farların renk vermesi oldukça iyi. Tek sürüşte paletteki rengi elde edebiliyorsunuz. Bazsız denediğimde de gayet kalıcıydılar.

Renklere daha yakından bakacak olursak;





İlk 2 renk doğal tonlarda. Paletteki en sevdiğim renk yavruağzı oldu. Çok tatlı bir renk veriyor göz kapağına uygulandığında. Beyaz/ krem rengi benim zevkim için fazla açık ve ışıltılı. Mor da aynı şekilde. Fakat özellikle morun çok çok pigmentli olduğunu söyleyebilirim. Renkli makyaj sevenler kaçırmasın.





İşte ben bu bordoya ve kahverengiye bayıldım! Benim için tek kelimeyle kusursuzlar. Renk vermeleri ve kalıcılıklarını çok sevdim. Zaten en çok da bu ikisini kullandım.

Renklerini nasıl verdiklerini aşağıdaki fotoğraflardan daha iyi görebilirsiniz;






Toparlamak gerekirse; Pastel'in kendini git gide geliştirmesini çok takdir ediyorum. Kafamdaki algı yavaş yavaş yok olmaya başladı desem yeridir. Bu güzel paleti bize gönderdiği için bir kez daha teşekkür ederim. Objektif düşüncelerim bu şekildeydi :)
Paletin diğer çeşitlerini incelemek ve satın almak için buraya tıklayabilirsiniz.
Sevgiler :)

14 yorum :

  1. Bu far paleti çok alınası duruyor :) Çok beğendim gerçekten de :) Güle güle kullan şekerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim aynen oyle haklisin :)

      Sil
  2. Renkler çok güzel! Alınacaklar listesine girdi bile :)

    YanıtlaSil
  3. Bordosu cok hosmus cidden sirf onun icn bile alinanabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bordoya ve kahverengiye bayildim

      Sil
  4. En acik renk ve mor haric geri kalan sık kullandigim ve bayildigim renkler. Gule gule kullan canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyle guzel ve kullanisli renklerin arasinda acikcasi ben de mora pek anlam veremedim tesekkur ederim :)

      Sil
  5. Bugün Pastel'in başka bir paletini almaya gidecektim ama buna da bir yakından göz atacağım. Çok güzel duruyor yahu!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak mutlaka, ben de sanirim su 4'lu olanlarina bakacagim :)

      Sil
  6. Ececigim yavruagzı renge bende bayıldım. Sur cık renklerde :) Guzel gunlerde kullan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler :) onu bir kahverengiyle gölgelendirince de çok güzel oluyor

      Sil
  7. Son iki renk gerçekten çok şık duruyor. Birbirleri ile kombini de güzel durur diye düşünüyorum. Bu iki rengi kullanarak bir makyaj videosu çekmez miydin acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir kamera alana kadar sanırım yeni bir video çekmeyeceğim :) ama bir yazı hazırlayabilirim bunlarla yaptığım bir makyajla istersen

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...