Sexy Red Lips Ece Güçel | Makyaj Blogu: Mac Tempting Far İncelemesi

3 Şubat 2014 Pazartesi

Mac Tempting Far İncelemesi

Haftanın ilk iş gününden herkese merhaba.Bu aralar bloga yazma sıklığım ile ilgili bazı kararlar vermeye çalışıyorum. Her gün yazacak disipline henüz sahip değilim ve oluşturacağım yazının da içime sinmesi benim için çok önemli. Haftada 1 yazma düşüncesindeyim ama size de fikrinizi sormak istedim sizce bu sayıyı arttırmalı mıyım yoksa bu şekilde iyi olur mu? :)

Yazıyı gereksizce uzattıktan sonra asıl konumuza dönecek olursak bugün yaklaşık 3 hafta önce aldığım ve sıklıkla kullanıp hakkında bir fikir sahibi olduğum tempting ile ilgili konuşacağım. ''Tempting''i Türkçeye çevirecek olursak baştan çıkaran, cezbeden gibi bir anlamla karşılaşıyoruz; evet işte bu farın rengi de yapısı da benim için tam anlamıyla öyle.






Tempting'in lustre bir bitişi var. Sürümü Urban Decay veya The Balm farlar gibi yumuşak değil. Eğer siz de öncelikle bu farlara alıştıysanız ilk başta garip gelebilir. Rengi iki kat sürerek yoğunluğu arttırabiliyorsunuz. Fakat kalıcılık açısından bir tık daha başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Rengi ise içinde bronzluk olan bir kahverengi olarak tanımlanabilir.



Bazen 2 kat geçtiğim halde gözaltlarıma dökülme yapmadı. Bu farı en çok tek başına kullanmayı seviyorum. Göz kapağına sür 217 ile dağıt kendinden smokey bir görüntü çıkıyor ortaya. Göz makyajında biraz daha kendimi geliştirmem gerektiği düşünülürse benim kurtarıcım oldu da diyebiliriz :)

Makeupalley'de puanına baktığımda 4.6 olduğunu gördüm. Sanırım ben de oldukça yüksek bir puan verirdim. Kullananların ise %86'sı tekrar alabileceklerini söylemiş. İşte ben de bu grubun içindeyim. Far bitirmek benim açımdan neredeyse imkansız ama bitirebilirsem her zaman kullanabileceğim kurtarıcı bir renk olduğundan düşünmeden alırım. Bu aralar bunun yanına göz pınarlarıma ve gözkapağımın biraz daha ortalarına doğru sürebilecek bir renk arayışındayım bu farla kullanmak için. Göz kapağında aydınlık bir görünüm için tek başına kullanılabilecek bir far da olur. Mac'den olması öncelikli tercihim paletime yerleştirebilmem için. Eğer böyle bir renk biliyorsanız benimle paylaşırsanız çok sevinirim :)

10 yorum :

  1. Rengi çok hoş, Mac Mua'sı da önermişti ama ben biraz koyu kahverengi gözlerle uyumlu bir far arıyorum, sence güzel durur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da guzel durur cunku dedigim gibi yogunlugu arttirilabiliyor. Ama belki sable gibi daha koyu birseye de bakabilirsin :)

      Sil
  2. Bayiliyorum boyle renklere cok guzel gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de cok seviyorum tesekkur ederim :)

      Sil
  3. Jest, Vex ve Dazzlelight yoksa elinde, onlara bakmanı tavsiye edebilirim o göz pınarı aydınlatmak ya da tek başına tüm göz kapağına uygulamak için, açık tonlu ve ışıltılı renkler, bu farla uyumlu olacaklardır diye tahmin ediyorum.

    Tempting ne kadar güzel bir renkmiş, ben gözden kaçırmışım bu farı, teşekkür ederim paylaşttığın için.
    Gülfiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önerdiğin 3 renge de bakacağım teşekkürler :) Bende bunu bu kadar zaman nasıl gözden kaçırmışım bilmiyorum

      Sil
  4. Rengi çok hoş gözüküyor.Dökülmemesi de çok iyi. :)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  5. Ben de dazzlelight diyorum, çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun ben de onu dusunuyordum, swatchlarina baya baktim aksam :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...